vr 27 maart 2009, 16:44
vr 27 maart 2009, 16:56
vr 27 maart 2009, 20:43
vr 27 maart 2009, 20:45
vr 27 maart 2009, 20:47
vr 27 maart 2009, 20:51
Michiel schreef:Ga ze steeds meer waarderen die Hartge velgen.. Vindt tegenwoordig Alpina's zo schreeuwerig![]()
vr 27 maart 2009, 21:30
graad schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
alpinas pasen onder elke bmw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vr 27 maart 2009, 21:43
za 28 maart 2009, 00:08
za 28 maart 2009, 07:53
za 28 maart 2009, 11:58
za 28 maart 2009, 12:01
za 28 maart 2009, 13:08
zerotolerance schreef:Het is geen M106 blok.
Honeywell turbo misschien?
za 28 maart 2009, 13:19
za 28 maart 2009, 13:20
za 28 maart 2009, 13:23
za 28 maart 2009, 13:29
za 28 maart 2009, 13:47
zerotolerance schreef:Tom, weet je zeker dat ze beide de KKK27 hebben?
za 28 maart 2009, 14:32
zerotolerance schreef:Honeywell is Garret.
Lijkt mij wel een grote turbo. Weet je heel toevallig het vermogen van deze set-up?
zerotolerance schreef:Dat was ook het eerste wat mij opviel. Bij de M102 en M106 zie je de turbo niet. Ook is de inlaat heel anders. Denk dat het gewoon een M30 blok is.
Weet je toevallig wel hoe het blok is opgebouwd?
za 28 maart 2009, 17:20
za 28 maart 2009, 17:32
Tom 745i schreef:zerotolerance schreef:Tom, weet je zeker dat ze beide de KKK27 hebben?
Dat weet ik net zeker
za 28 maart 2009, 17:40
za 28 maart 2009, 20:50
zo 29 maart 2009, 10:40
zerotolerance schreef:Raar stukje. Ze spreken daar over de M102 en dat hij tot '87 werd gemaakt. Dat klopt niet. In '83 werd hij vervangen door de M106.
zo 29 maart 2009, 10:41