Plaats hier de gespotte auto's van andere merken als BMW
Plaats een reactie

TR/BMW

do 10 nov 2011, 19:56

Ik heb verschillende TR's gehad maar deze is wel erg leuk BMW
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-M3-D ... 4cfb766ae9

Re: TR/BMW

do 10 nov 2011, 21:28

das een mooi ding ja..... :clap: :clap:

do 10 nov 2011, 21:53

Tis iig het beste onderdeel aan de auto, en zeker de eerste lekvrije engelse auto..

do 10 nov 2011, 22:30

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

usa engelse met duitsblok en mexicaanse papieren zeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:

vr 11 nov 2011, 01:30

sjeesh die hebben ze wel helemaal omgebouwd ! Jammer, orgineel is het toch leuker & die prijs gaat nergens over....

vr 11 nov 2011, 07:30

Ik ben een van die personen die dit soort prachtige modificaties kan waarderen. Hele leuke combinatie, en zeer netjes afgewerkt. Er is een spreuk in de custom car scene: " Anyone can restore a classic, it takes guts to cut one up"
Geldt zeker voor deze, en het resultaat :clap: :clap:

vr 11 nov 2011, 08:22

Street legal schreef:Ik ben een van die personen die dit soort prachtige modificaties kan waarderen. Hele leuke combinatie, en zeer netjes afgewerkt. Er is een spreuk in de custom car scene: " Anyone can restore a classic, it takes guts to cut one up"
Geldt zeker voor deze, en het resultaat :clap: :clap:

+1. Ik vind het zomaar een leuk autootje geworden!

vr 11 nov 2011, 11:09

Ik heb 2 PI's injecties gehad van 1969 en die hebben 150 pk vergeleken met de US carburateur versie van 98 pk. Zo'n PI loopt mooi als die goed afgesteld is en fun om te rijden De auto is natuurlijk niet te vergelijken met een computer gestuurde 745i maar het is wel een echte Engelse mannen sportwagen tegen nog redelijk betaalbare prijzen. :thumbsup:
Als je een open oldtimer wilt uit de 70 iger jaren dan is er niet veel keuze met vergelijkbaar vermogen.
Plaats een reactie