Klopt idd,maar kijk maar eens naar Graad z'n 6.Dat is welliswaar een heel ander geval,maar hij kreeg ook te horen bij de RDW dat labeltjes aan gordels en dergelijke niet als bewijs omtrent bj van een auto geaccepteerd worden.Mijn wagen is ook al een paar keer zonder opmerkingen door de APK gekomen,dus ik heb er verder ook helemaal geen verkeerd gevoel bij.
Bij de APK kijken ze eigenlijk helemaal nergens naar. Wij hadden laatst een type2 7 serie met een kenteken van een 77er. Elke autokenner pakt dat er zo uit.
Maar ik ben het met Zero eens, hoe tegoedertrouw je ook bent, je kan er grote problemen meekrijgen!
Met een lach en een traan .Aan de ene kant blij dat ie naar een andere liefhebber gaat,maar aan de andere kant doet het toch zeer.Je krijgt toch een bijzondere band met zo'n wagen,er zit in ieder geval erg veel tijd en liefde in.Maar ben erg blij dat ik er hele mooie coupe voor terug heb gekregen,is wel geen oldie,maar wel echt BMW rijden
Nou cock hou je hart ff vast. Is gekocht door een 33 jarige hardrocker uit eindhoven die zn rijbewijs sinds een jaar heeft en deze als 1ste auto koopt Zal leuk worden in de winter met 185pk op de achterwielen en nul ervaring, hij heeft namelijk sinds het behalen ook niet meer gereden hahaha Ben benieuwd
Ik had nog wel de hoop om 'm nog eens in een nieuw jasje ergens tegen te komen.Dan ben ik blij dat jij 'm voor me verkocht hebt,zelf had ik waarschijnlijk de boot afgehouden .Ik heb vroeger in mijn motor tijd,een poosje in dat wereldje geleefd.Kans is heel groot dat ie binnen de kortste keren mat zwart gerold wordt,en het is te hopen dat ie de winter overleefd.Dat soort gasten doen alles het liefste ruig,dus hij zal wel snel naar de klote zijn