do 09 apr 2009, 07:42
mfzandman schreef:Wel eens gedacht aan een injector die niet goed werkt???
vr 10 apr 2009, 17:46
vr 10 apr 2009, 18:44
vr 10 apr 2009, 19:10
za 11 apr 2009, 11:44
za 11 apr 2009, 12:30
za 11 apr 2009, 12:48
za 11 apr 2009, 15:41
za 11 apr 2009, 15:50
za 11 apr 2009, 17:18
za 11 apr 2009, 17:23
za 11 apr 2009, 18:06
za 11 apr 2009, 18:13
za 11 apr 2009, 18:17
za 11 apr 2009, 18:21
za 11 apr 2009, 18:38
za 11 apr 2009, 19:52
za 11 apr 2009, 21:51
za 11 apr 2009, 23:02
za 11 apr 2009, 23:03
Bartlap schreef:Vreemd dan wel genoeg vonken voor de overige cylinders??
Denk dat er geen compressie genoeg is op die cylinder, dan komt hij niet aan zijn ontsteking temperatuur. en te weinig druk.
Druk verlies kan van alles zijn een klep die niet goed sluit, een gat in je zuiger, compressie veren stuk.
Hoop dat het iets lullig is.
Bart
zo 12 apr 2009, 00:17
zo 12 apr 2009, 00:28
zo 12 apr 2009, 08:17
zo 12 apr 2009, 08:21
graad schreef:ja,toen we bij cees weg reden,liep ie perfect,na een kleine 100 km begon t geouweh..r.maar boven de 2200 toeren loopt ie netjes,maar komt natuurlijk omdat t cil.5 is(die is voor trekkracht/hoge toeren)
toen rover de bougie en kabels enzo vervangen had,liep ie iets beter,als ie m start loopt ie op 6 maar springt na wat gas geven op 5/5.5![]()
![]()
hoop dat t niet veel is(na bij cees te zijn geweest,was rover zoooooooo blij met zn e23![]()
want 1of andere flapdrol uit helmond had gezegt dat zn motor op was,nou dus niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!,en dan nu dit raadsel?)
denk dat t niet veel is,maar wat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht een tuimelaar,gelukkig niet voor m(al wees t daar wel op,heb t zelf 2x meegemaakt met een e34,en ook cil 5
)bougie en kabel enzo niet,ontsteking ook niet,zou t dan toch een klep kunnen zijn
![]()
zo 12 apr 2009, 08:30