Om al jullie vooroordelen uit de wereld te helpen over LEDs post ik vanavond foto's om het tegendeel te bewijzen.
Het resultaat is zeer netjes en oogt als nieuw.
Het tijdperk van blauwe/groen ledjes is voorbij ik wil deze bmw zo origineel mogelijk houden maar wel wat moderniseren.
Ook heb ik mn voorkant voorzien van gele verlichting ik heb mn stadslicht eruit gehaald en ik rijdt nu met dagrijverlichting wat gewoonweg mn gele mistlampen zijn.
Oogt strak in de schemering en toch niks hoeven te knippen alleen 2 lampjes eruit en de schakelaar omzetten.
Ik ben echt zo blij met deze auto en heb zin om deze zomer ermee op vakantie te gaan.
Helaas moet ik constateren dat niet alles vlekkeloos is verlopen met de LEDs... zodoende leert men van z'n fouten
Kentekenverlichting oogt ook mooi met ledjes, al brandt het lampje wel dat deze zogenaamd stuk zijn, ook al stop je een weerstand erin.
Wat betekent dat ik nog een weerstand ertussen moet zetten om dit euvel te verhelpen.
De verlichting van mn tellerbak werkt nog niet met leds ik had deze ook aangeschaft met weerstandjes maar vond de tellerbak niet leuk wat ervoor zorgde dat er een spoortje bijna is doorgebrand.
Ik ga a.s. weekend 2 fittingen en deze zet ik vast achterop de teller bak waardoor het wel werkt ipv doorbranden.
Goh wat schrok ik toen ik rook zag het was alsof de wereld verging heel de auto stonk naar bami al met al reageerde ik snel om de stroom eraf te halen wat mn tellerbak gespaard heeft.
Volgende keer iets beter nadenken en zoeken hoe het wel moet.
Al met al is de rest wel goed verlopen en ik heb hulp gehad van mn maat die zelf een oudere E klasse heeft (sportline).
Ook had ik vorig weekend een uit de poulie geschoten vsnaar...
Acculampje ging branden en ik weet hoelaat het was.
Al wist ik even niet dat hier ook de waterpomp en fan op zitten wat resulteerde in een Peugeot 205 die mij keurig naar huis heeft gesleept haha
Nieuwe vsnaar gehaald en het klusje zelf geklaard en zit weer als gegoten!
Goed de beloofde foto's komen erop!
Gegroet,
Kevin.