Het is nu vr 12 sep 2025, 18:56

scheiding...

Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
  • Auteur
  • Bericht

haagie2

Re: scheiding...

Berichtzo 29 jan 2012, 11:25

Om eerlijk te zijn ben ik daar niet mee eens eigelijk en meschien ook andere niet van het forum.
Rede is mag dit wel een OPEN forum zijn voor leden en dit wordt OOK gelezen door gasten die ook eens op deze forum kijken.
En die zulle wel denken wat is dit gaan ze op een auto forum ook nog der leven verhaal plaatsen.
Ja geef toe ik heb ook paar x gekeken wat er getypt is en achter me lap gezeten van jongen jongen herman dat zet je hier niet neer.
Om eerlijk te zijn ik had al veel eerder me reactie willen plaatsen,maar ik kijk wel uit want als ik ik wat plaats dan heb ik het weer gedaan en krijgen we het zelfde verhaal wat ik me met mevr.baard had.
dat ging ook om iets belachlijks en DAAR bemoeide ook iedereen mee. (maar dat is veleden tijd)

ik denk dat de cees/wim/mike maar eens moeten kijken wat ze hier mee doen ik en andere die dit vinden vinden dit niet passen op een forum

BMWim

Moderator

Berichtzo 29 jan 2012, 12:35

Ok bedankt voor jullie reacties allemaal.

Mijn mening is tweeslachtig. Ik vind het bijzonder triest wat Herman overkomt en waar andere forumleden zich ook in kunnen herkennen en eventueel van advies kunnen dienen.
Een beetje persoonlijk nieuws kan geen kwaad. Wij zijn tenslotte allemaal in de eerste plaats mensen van vlees, bloed en gevoelens

Ten tweede; strikt genomen, horen deze topics idd niet thuis op een algemeen BMW forum. Maarre..waar leg je de grens.
Helaas kan en wil ik niet zo bot zijn om dit topic te sluiten. ( dat is mijn mening. Als cees er anders over denkt, dan heeft hij het laatste woord).

Daarom een verzoek aan topicstarter Herman ( ik doe dit bewust niet met PB, zodat iedereen weet wat er gebeurt) om deze zaak voorlopig te laten rusten. Het lijkt me ook voor je eigen bestwil als deze zaak verder niet op een openbaar forum verder besproken wordt.
Mocht Herman of iemand anders vragen hebben, dan gelieve mij per PB te laten weten.
als ik mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi !

joep

Master

Berichtzo 29 jan 2012, 19:05

En toch is het voor Herman een manier van "delen" , "van zich af schrijven", "vragen om aandacht cq tips" en daar voelt hij zich beter bij. En zoals gezegd, je kan dit gewon overslaan en/of niet lezen.
Maar in feite vraagt ie misschien onbedoeld toch om tips of adviezen waar hij iets mee kan. In dit soort situaties komt onzekerheid meteen om de hoek.
Misschien een tip voor je Herman: schrijf alles op,wat er gebeurd, wanneer, wie was erbij, enz. Let wel, bij een juridische strijd tellen gedocumenteerde feiten heel zwaar mee.
Ik kan het weten, ik heb een strijd gehad van 7 jaar en wat gezegd was telde niet, alleen papier. Het was gelukkig geen scheiding maar wel om 3 ton in de guldentijd, kwan de deurwaarder op kerstavond ff de rekening brengen.
Succes en sterkte.

Herman

Master

Berichtdo 16 feb 2012, 14:22

Ik ben er hier inderdaad al over opgehouden.
Het is niet leuk meer en ik heb het er zwaar mee.
Jeugdzorg die afspraken met beide ouders maakt en moedr die weigert zich eraan te houden.

Ik wacht nu gelaten de rechtzaak af.
Ik documenteer wat ik kan.
Ik heb de school al op mijn hand, hoop ik en door haar gedrag ziet jeugdzorg ook in wat voor vlees ze in de kuip hebben.

Nu hopen op een goede rechter die niet vooraf al heeft besloten het kind aan de vrouw toe te wijzen.
BMW 528 E12 beige uit 1977 (verkocht)
BMW 735iA E23 Polaris grijs uit 1984 (verkocht)
Corsa Diesel 1998, blauw metallic met rembekrachtiging en asbak (bijna weg)
(Meer opties zitten er niet op)

Nu Lupo 1.2 TDi 3L 2000, grijs metallic

BM_Whale

Die hard

Berichtdo 16 feb 2012, 19:52

Sterkte Herman

ebuy

Pro

Berichtdo 16 feb 2012, 20:43

Succes
Zolang het rammelt heb je het nog , als het rammelen stopt ben je iets kwijt......

graad

Professional Platina

Berichtvr 17 feb 2012, 10:49

sterkte herman...en nogmaals..ik ben door dezelfde molen heen gegaan...
laat ze maar doen..ze gooit dr eigen glazen in..geloof me...
ik ging elke dag na school...voor mn kids...dat zagen de leerkrachten..andere ouders...
en zelfs de directeur ook in...
ik heb alles er aan gedaan om contact te houden met mn kids,dan vervremen ze niet van je..
heb ook alle instanties gehad...jeugdzorg..stichting combinatie..humanitas..ect...

je moet laten zien dat je alles t beste voor je kind wilt...en dan komt alles goed...al duurt t lang...
rechtzaken veeg ik voortaan aan mn kont af hier in nederland...
instanties zijn belangrijker...
mn ex heeft me ander half jaar tot t uiterste gedrijft...(en nog...)maar ik laat me nie meeslepen in haar spel...en denk aan mn kinderen...

zondag krijg ik ze weer :Peace: en woensdag...
ik heb gelukkig ook alle instanties mee...en als je daar gewoon je verhaal doet..is er niets aan de hand...maar praat je ex niet zwart..dan krijg je een welles niettes spelletje...ik heb tegen over iedereen gezegd dat ik t 11 jaar goed bij dr hebt gehad..ze heeft me 3 mooie dingen gegeven..2 kids..en mn vrijheid weer...en wat ze mij geflikt heeft kan niet door de beugel en pik ik niet...meer zei ik nooit...tis over..haar boek heb ik in gesealt en weggegooit...haar sprookje is uit..punt..

dus...doe geen domme dingen....al drijft ze je tot t uiterste...denk aan je zoon...
nogmaals...sterkte...en als ik je ergens een dienst mee kan bewijzen...hoor ik t wel..

grz graad
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28

Herman

Master

Berichtvr 17 feb 2012, 13:07

Graad,

we zullen zien.
Er is zo'n hoop met haar aan de hand, wat ik eng vind voor Lucas, dat het waarschijnlijk wel moddergooien wordt.
Alleen... ik verzin niets en zij ...

Ik begin er niet eens over, maar neem maar aan dat ik ineens dingen gedaan zou hebben, waar ik me nu nog van afvraag, hoe ik dat ooit heb kunnen doen, zonder dat de politie erbij is geweest. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Verhip zeg!
Als het al echt gebeurt is, dan ben ik er waarschijnlijk nog nooit bij geweest.

Maar mijn motto is gewoon mezelf te zijn. Ik hoef me niet beter voor te doen dan ik ben. Ik ga voor mijn zoon, al weet ik nu niet waar hij op school zit.
Leugens verzinnen is mij teveel moeite. Ik vergeet altijd wat ik verzonnen heb. :crybaby: :crybaby:
Ik krijg de instanties dan ook steeds meer op mijn hand, hoop ik.

Net wat je zegt... ze is bezig haar eigen glazen in te gooien.

En nu heb ik me er toch weer toe laten verleiden verder te gaan in dit topic.
Toch bedankt voor alle steun, jongens!
BMW 528 E12 beige uit 1977 (verkocht)
BMW 735iA E23 Polaris grijs uit 1984 (verkocht)
Corsa Diesel 1998, blauw metallic met rembekrachtiging en asbak (bijna weg)
(Meer opties zitten er niet op)

Nu Lupo 1.2 TDi 3L 2000, grijs metallic
Vorige

Keer terug naar Allerlei