Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
Plaats een reactie

Re: Gescoord voor mijn E46

di 07 feb 2012, 15:16

Dan maar hopen dat het leer niet te veel afwijkt.

Wel de snelste oplossing idd.

Snel inbouwen en foto's maken dan maar.

zo 12 feb 2012, 19:02

UPDATE

Vrijdag toen ik terug kwam nog snel ff wat gedaan in de auto van cock
Hemel, hoedeplank, bekleding voor en achterstijl, zijpanelen achterbank, zitvlak en alle losse dingetjes gedemonteerd.

Gister had ik weer een ritje smorgens en toen ik terug kwam was cock al druk bezig!
Cock geholpen met het verwijderen van de leuning van de achterbank (ik lig nog dubbel)
en de hemel, bekleding van de stijlen, hoedeplank en wat los spul er terug in gezet.

Al met al valt het tot nu toe mee.
Morgen eerst weer op pad en daarna weer is kijken wat cock gesloopt heeft ;)
Zal een heel eind gebeurt zijn morgen!!
Dat het mooi wordt is iets wat zeker is! :D

zo 12 feb 2012, 19:27

Fotootjes maken dan. Altijd leuk.

zo 12 feb 2012, 20:48

Foto's van het eind resultaat komen er van de week zeker op.

Eerlijkheidshalve wil ik wel vermelden, dat het leeuwendeel van het werk tot nu toe door Patrick is gedaan :oops: .Ik kreeg het zelfs voor elkaar(zonder in details te treden)om een paar uur zonder resultaat met iets aan te kloten :angry: .En Patrick kwam thuis,keek even,en had het binnen 2 minuten voor elkaar :oops: .Als het weer het toe laat,ben ik morgen om 8 uur weer bij hem,en hoop ik meer zelf te doen aan m'n wagen.Resultaat gaat zeker mooi worden,voorstoelen heb ik gelukkig om weten te ruilen voor 2 hele knappe manueel bediende.Dus dat probleem is gelukkig ook opgelost :D .

ma 13 feb 2012, 06:43

Ach, wie het meeste doet maakt niet uit. Gaat erom dat het ingebouwd wordt!
Jij hebt ook je kwaliteiten, torxboutjes rot draaien, kleine boutjes op moeilijke plaatsen los draaien terwijl ze niet los hoeven, koffie zetten, frikandelbroodjes halen :sneaky2:

ma 13 feb 2012, 07:37

Hier en daar klinkt me dat bekent in m,n oren :mrgreen: Heb ook de nodige uren met Cock aan de csi gewerkt maar altijd is het nog goed gekomen.
Ook dit probleem word weer keurig opgelost. :D

ma 13 feb 2012, 10:10

Schroefjes losdraaien die niet los hoeven ben ik ook erg goed in. Moet je ook maar net kunnen.

ma 13 feb 2012, 21:07

Zo is het maar net :lol: hij zegt er niet bij dat ze op een verrekt moeilijke plek zaten,en dat ik het maar mooi voor elkaar heb gekregen :D

ma 13 feb 2012, 21:31

patrick hermes schreef: koffie zetten, frikandelbroodjes halen :sneaky2:

als je dat kunt, krijg je veel voor mekaar in het leven :D

ma 13 feb 2012, 21:38

Whahaha hij draaid onnodig moeilijke boutjes los die helemaal niet los hoeven hahaha. Ik heb al wat afgelachen :)
Gelukkig is cock beter in pakketjes ophalen, daar heb ik mn voordeel weer bij!
Volgende aankoop een nieuwe tom tom cock? :D

ma 13 feb 2012, 21:46

Volgens mij is het normaal dat degene die "opdracht" geeft voor het ophalen van pakketten,er ook voor zorgt dat er een goed navigatie systeem voorhanden is ;)

ma 13 feb 2012, 21:59

Klopt!! Heb ik ook, maar als ik jou moet uitleggen hoe een garmin werkt ben ik weer enkele uren verder ;)

ma 13 feb 2012, 22:45

Valt wel mee hoor :roll: .Maar wel erg frustrerend vandaag,ergens in de buurt van je eind bestemming,en de rotzooi valt uit :angry: Het ding was de weg zelf ook al kwijt,afrit op en af,keer op keer en dan ermee nokken.Ik wist zelf ook niet meer waar ik was :wacky: ,dus zonder spullen weer terug gegaan.Was alles bij elkaar toch ruim 300km vanmiddag.Morgen nieuwe poging!!

zo 19 feb 2012, 01:30

Ben heel blij dat bij ons thuis ook de cursus postduif voorbij kwam. Hierdoor kan ik ook goed navigeren zonder tomtom. Heeft nog altijd goed gewerkt. (Zelfs in Parijs op de Periferique (met caravan) en vrouw die zegt niet te kunnen kaartlezen. In een keer de juiste route gereden door goed samen te werken !!) Waarmee ik eigenlijk maar wil zeggen, het kan ook prima zonder TomTom/Garmin. Maar je moet je route wel voorbereiden (de TomTom moet ook rekenen als voorbereiding op de aanwijzingen)
Plaats een reactie