sterkte herman...en nogmaals..ik ben door dezelfde molen heen gegaan...
laat ze maar doen..ze gooit dr eigen glazen in..geloof me...
ik ging elke dag na school...voor mn kids...dat zagen de leerkrachten..andere ouders...
en zelfs de directeur ook in...
ik heb alles er aan gedaan om contact te houden met mn kids,dan vervremen ze niet van je..
heb ook alle instanties gehad...jeugdzorg..stichting combinatie..humanitas..ect...
je moet laten zien dat je alles t beste voor je kind wilt...en dan komt alles goed...al duurt t lang...
rechtzaken veeg ik voortaan aan mn
kont af hier in nederland...
instanties zijn belangrijker...
mn ex heeft me ander half jaar tot t uiterste gedrijft...(en nog...)maar ik laat me nie meeslepen in haar spel...en denk aan mn kinderen...
zondag krijg ik ze weer

en woensdag...
ik heb gelukkig ook alle instanties mee...en als je daar gewoon je verhaal doet..is er niets aan de hand...maar praat je ex niet zwart..dan krijg je een welles niettes spelletje...ik heb tegen over iedereen gezegd dat ik t 11 jaar goed bij dr hebt gehad..ze heeft me 3 mooie dingen gegeven..2 kids..en mn vrijheid weer...en wat ze mij geflikt heeft kan niet door de beugel en pik ik niet...meer zei ik nooit...tis over..haar boek heb ik in gesealt en weggegooit...haar sprookje is uit..punt..
dus...doe geen domme dingen....al drijft ze je tot t uiterste...denk aan je zoon...
nogmaals...sterkte...en als ik je ergens een dienst mee kan bewijzen...hoor ik t wel..
grz graad