Alle onderwerpen en vragen over de technische werking van interieuronderdelen (b.v. kachel, deurvergrendeling etc)
Plaats een reactie

Interieur van Whale- in Sharknose

za 05 mei 2012, 19:34

Wie kan mij vertellen wat je precies nodig hebt om een type 2 interieur in een type 1 te zetten?

Ik heb vandaag een perlbeige interieur uit een type 2 op de kop getikt. Ik heb de stoelen, achterbank, alle hoofdsteunen, hoedenplank en de 4 deurpanelen compleet met leuningen en asbakken.
Image

Volgens mij zijn de stoelen en achterbank niet zo spannend maar er zit wel verschil in de deurpanelen.
Volgens mij zijn de deurklinken van een type 2 anders en de spiegelverstelling zit ook op een andere plaats.

Wat ik gezien heb zal ik dus ergens de schakelaar van de spiegelverstelling van een type 2 op de kop moeten tikken evenals de deurklinken van een type 2...

Wie kan mij bevestigen en/of aanvullen wat ik precies nodig heb en hoe ik het beste te werk kan gaan?

Re: Interieur van Whale- in Sharknose

zo 06 mei 2012, 11:08

De voorstoelen van type 1 zitten op een verhoging welke in de bodem zit. De enige mogelijkheid is om het frame van type 1 te monteren op de type 2 stoelen. Daar zal je wel e.e.a. voor moeten aanpassen. Is geen P&P.

zo 06 mei 2012, 13:21

Niet zo heel lang geleden hebben we (ik keek toe :mrgreen: ) een type 2 leren interieur in de banaan gegooid.
Dat ging eigenlijk reuze eenvoudig. Idd stoelframes omschroeven en je bent klaar.
Moet te doen zijn in een dagje!

zo 06 mei 2012, 13:39

Ok

zo 06 mei 2012, 14:52

DAt gaat niet passen in type1 deuren.

zo 06 mei 2012, 15:16

Dus complete type 2 deuren overzetten? Of past dat niet? Volgens mij zie ik van buiten geen verschil :idea:

zo 06 mei 2012, 15:44

Maar hier zitten toch ook type 2 panelen op een type 1 deur?
Image

Dus volgens mij kan het best... Als je maar de type 2 klinken erbij hebt voor aan de binnenzijde. Een type 2 bedieningsknop aansluiten voor de spiegelverstelling lijkt mij ook niet echt een probleem...
Plaats een reactie