En we zijn in NL met verse Zweedse Import! De terugreis hebben we in 2 dagen gedaan. Wel spannend want de auto heeft de laatste jaren maar weinig kilometers gemaakt en nu dus ineens 1500km! De auto heeft geen krimp gegeven en rijdt echt fantastisch. De stoelen zitten erg relaxed en mijn vriendin was erg te spreken over de stoelverwarming
Op de cruise control met 120kmh hebben we net geen 1 op 10 gemiddeld gereden, en dat is veel beter dan ik op had gerekend. Natuurlijk in Duitsland ook even uitgelaten; in de Sportstand trekt ie als een beer van 100 naar 200 en loopt ie door naar 250 op de teller (220 volgens de tomtom
). Nog een leuke ervaring met een Duitser in een dikke A6 die het geweld niet bijhield, later haalde hij in met een duim omhoog en een big smile
Een paar kleine probleempjes heb ik ook ontdekt, dus ik heb gelijk wat te doen;
[list=]ABS lampje gaat aan bij snelheden boven de 160km/h (dus waar hebben we het over
). [/list]
[list=]Ik snap niets van de radio; is er iemand die me kan uitleggen hoe ie werkt?[/list]
[list=]De tussendemper is lek bij de aansluiting aan de achterkant. Is nog wel te repareren denk ik, maar ik heb geen lasapparaat...[/list]
[list=]Bij warme motor (na uren rijden) kwamen we aan bij een file. Het viel me toen op dat bij lage toeren de motor een klein beetje stottert en er een klein beetje naverbranding in de uitlaat is. Niet goed voor de turbo natuurlijk; ik ga direct alle bougies, kabels en verdeler/rotor checken.[/list]
Ook wel humor; ik had me een beetje verkeken op hoe groot de wagen is, ik kan mijn garage nog net uit en de deur dicht, maar dan past er ook geen fiets meer bij