Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
di 15 jan 2013, 00:34
Volgens de Duitse RDW (BKA) waren er in april 2012 nog 1010 stuks E23 aangemeld. Dus auto's met geldige APK. Hierin zitten niet geschorste auto's. In 2006 waren het er nog 2173 stuks
Ik vind dat niet erg veel
di 15 jan 2013, 08:06
Dat is meer dan een halvering... Is het eerlijk om te stellen dat er zeker 100 stuks hiervan zijn ge
di 15 jan 2013, 09:31
1 sowiezo
di 15 jan 2013, 10:31
Die van mij komt uit Frankrijk; dus ik doe niet mee
di 15 jan 2013, 10:39
heb nog twee die niet mee mogen doen ,zijn geen E23
di 15 jan 2013, 10:51
Ik heb nog een 745i duitser op de brug staan.
di 15 jan 2013, 21:56
Hun hebben me opa"'s fiets ik hun bmw 735i

wel gekocht en niet zo meegenomen
di 15 jan 2013, 22:08
RobertF schreef:Volgens de Duitse RDW (BKA) waren er in april 2012 nog 1010 stuks E23 aangemeld. Dus auto's met geldige APK. Hierin zitten niet geschorste auto's. In 2006 waren het er nog 2173 stuks
Ik vind dat niet erg veel
Is het niet zo dat een auto die 30 jaar oud is en een H kenteken niet meer aangemeld is oid? Er zijn in die tussentijd wel veel meer auto's 30 geworden.
di 15 jan 2013, 22:15
Een auto 30 jaar met H-kenteken moet gewoon TUV hebben en zijn dus aangemeld. Er wordt in Duitsland wel met "rote Nummer"gereden die zijn niet geregistreerd en hebben geen TUV en dat zijn dus geschorst of stilgelegde autos.
wo 16 jan 2013, 14:10
'k Heb ook een duitse, een 732i. Fijne wagen, wordt in april 28 dus niet interessant in Duitsland. Maar hier al wel. Staat onder de carport te wachten tot de pekel weer van de weg gespoeld is door een mooie regenbui.
wo 16 jan 2013, 17:30
RobertF schreef:Een auto 30 jaar met H-kenteken moet gewoon TUV hebben en zijn dus aangemeld. Er wordt in Duitsland wel met "rote Nummer"gereden die zijn niet geregistreerd en hebben geen TUV en dat zijn dus geschorst of stilgelegde autos.
Was ik daar mee in de war, maar dat is ook vanaf 30 jaar toch?
wo 16 jan 2013, 17:48
H(istorisch) kenteken vanaf 30 jaar kost belasting 191.73/jaar ongeacht de CO-uitstoot
Er is ook nog een Saisonkennzeichen, een seizoenkenteken b.v 6/6 betekent 6 maanden toegelaten en 6 maanden geschorst of 8/4 d.w.z. 8 maanden toegelaten en 4 maanden geschorst
Een kenteken met 05/10 betekent dan dat er van 1 mei tot 1 november mee gereden mag worden
http://www.autokennzeichen.info/sonder- ... eichen.htm
vr 18 jan 2013, 07:45
Wat hebben ze het toch goed geregeld met oldtimers in Duitsland
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.