Vertel hier wat je allemaal gaat doen, of hebt gedaan, met je e23, het liefste met foto's
zo 24 feb 2013, 12:16
Gereserveerd
zo 24 feb 2013, 13:36
bbs mooiste velg...
zo 24 feb 2013, 19:47
Ik heb niets tegen een sub in de oldtimer. Omdat ik geluid van de stereo ook belangrijk vindt heb ik ook een sub en zo in de e24, maar een goede inbouw(zo mogelijk onzichtbaar) is voor mij ook een pre. In jouw geval had ik een kist in het reserve wiel gemaakt en de versterker onder de achterbank geplaatst. Als ik zo kijk zou een set dikkere voedingskabels naar de versterker is wel aan te bevelen,, en belangrijk is het dat je een opening in de hoedenplank maakt zodat er geluid in de auto komt ipv de kofferbak. ik hoop ook dat je de twee andere speakers met een high pass filter op 60 of 80 hz hebt afgefilterd om de geluidskwaliteit te optimaliseren. Dit alles is niet negatief bedoeld overigens, ik ben ook met uitproberen en zoeken steeds handiger geworden
di 26 feb 2013, 13:49
Street legal schreef:Ik heb niets tegen een sub in de oldtimer. Omdat ik geluid van de stereo ook belangrijk vindt heb ik ook een sub en zo in de e24, maar een goede inbouw(zo mogelijk onzichtbaar) is voor mij ook een pre. In jouw geval had ik een kist in het reserve wiel gemaakt en de versterker onder de achterbank geplaatst. Als ik zo kijk zou een set dikkere voedingskabels naar de versterker is wel aan te bevelen,, en belangrijk is het dat je een opening in de hoedenplank maakt zodat er geluid in de auto komt ipv de kofferbak. ik hoop ook dat je de twee andere speakers met een high pass filter op 60 of 80 hz hebt afgefilterd om de geluidskwaliteit te optimaliseren. Dit alles is niet negatief bedoeld overigens, ik ben ook met uitproberen en zoeken steeds handiger geworden
De andere 2 speakers heb ik niet aangesloten op mijn versterker, vind het niet nodig.
di 26 feb 2013, 17:42
@ Mike,
Ook als je de speakers niet op de versterker zet is het verstandig om deze af te filteren. De lage tonen moeten uit de sub komen en niet meer uit deze set speakers, ook is het zo dat met een high pass filter de muziek langer onvervormd door de speakers kan klinken.