Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
do 28 maart 2013, 19:13
Kan iemand mij vertellen wat een bmw e21 lumma volcabio die met 4 ruiten moet opbrengen of kosten?
Gator
do 28 maart 2013, 19:22
Dat ligt heeeeeel erg aan de staat.
Tussen de 500,- voor een wrak en max 7500-10k voor een net ding.
Overigens rijdt het echt als een natte doos, en vergis je niet in de rudimentaire uitvoering van het dak.
De Flintstones hadden een betere versie kunnen bedenken.
do 28 maart 2013, 19:41
Heb je wel de juiste versie van de lumma voor deze heeft de techniek van de e30 cabrio en van deze zijn er maar 4 gemaakt waarvan er nog 3 van bestaan? Zie foto
vr 29 maart 2013, 08:59
bijzonder is het wel! en stiekem ook wel mooier dan een baur vind ik persoonlijk
vr 29 maart 2013, 17:09
Rts schreef:bijzonder is het wel! en stiekem ook wel mooier dan een baur vind ik persoonlijk
Dat vind ik ook . Bauer is leuk maar blijft een Targa en is minder mooi om te zien dan de volcabrio.
vr 29 maart 2013, 19:34
mhhh....vind er niezoveel aan eerlijk gezegd
za 30 maart 2013, 11:18
baur323 schreef:Dat ligt heeeeeel erg aan de staat.
Tussen de 500,- voor een wrak en max 7500-10k voor een net ding.
Overigens rijdt het echt als een natte doos, en vergis je niet in de rudimentaire uitvoering van het dak.
De Flintstones hadden een betere versie kunnen bedenken.
Beste
Heb je er ooit in eentje gereden? Ik wel en vindt het zeker geen natte doos natuurlijk het is geen dichte chassis en is iets minder stevig, maar toch zeer goed anders was die versie nooit door de Duitse TUV goed bevonden. Evenals het dak de tecniek van deze e21 komt uit de e30 en ligt iets platter dan bij de e30 open is hij natuurlijk op zijn best. Al met al een unicum en een mooie blikvanger voor de liefhebber.
Wat de prijs betreft is wat een liefhebber er voor wil geven, heb in Duitsland prijzen gehoord van 25k mischien dat de Duiters wat gevoeliger zijn voor deze rariteit, of omdat deze uit Duitsland komt.
za 30 maart 2013, 12:25
elke standaard BMW rijd als een natte doos met of zonder dakkie
aangezien ik geen Cabrio liefhebber ben ,vind ik zelf de E30 en vooral de M3 wel de mooiste ooit gemaakt ,de rest heb ik echt niets mee !
maar prijzen van 25k en dat voor een halve auto
za 30 maart 2013, 13:07
Daar koop ik ook HEEL iets anders voor! Als is t nog zo exclusief!! Zo staat er al een tijdje een e24 te koop cabrio! 1 van de 11 gebouwde, leuk! Maar voor dat geld koop je ook een M6 of alpina B7...
za 30 maart 2013, 13:14
Mee eens Graad. Als ik ooit 20 of 25 rooien stuk sla op een auto dan wordt het een M6 of een B7 turbo.
Maar ik had die e21 cabrio nog nooit gezien en ik vind het er wel gaaf uitzien. En maar net wat de liefhebber er voor geeft.
za 30 maart 2013, 13:19
Ik heb wel eens met zo'n tent auto gereden. Voordat ik mijn eigen Baur kocht, want deze uitvoering vind ik in basis mooier.
Omdat ik best van een potje sturen houd was ik na een proefritje wel genezen en heb een minder mooie maar veel stevigere Baur gekocht.
De oplossing bij een Lumma cabrio bij de Bstijlen is echt heel erg lelijk. (gewoon tentdoek.,)
Een cabrio krijg je met een normaal autochassis nooit strak en torsieongevoelig maar bij een Lumma gaat het wel erg richting een natte doos hoor.
za 30 maart 2013, 13:37
zoveel mensen zoveel verschillende wensen,maar op mijn wensen lijstje komt een Cabrio niet voor !en voor 25k+ ook geen BMW meer of misschien toch stiekem een E30-M3 (liefst een Alpina ivm een 6pitter

) maar wel met dak
za 30 maart 2013, 14:09
Martin, daarom staat een e30 M3 niet op mijn lijstje. Die 4 pitter vind ik niet mooi klinken. En vind ik toch veel zenuwachtiger rijden dan een 6 cilinder. En een Alpina gaat minstens zo hard. Een Ferrari 308 koop je niet meer voor 25k dus ik blijf wel bij BMW.
za 30 maart 2013, 17:37
Met dak er op ziet het er echt niet uit zeg, vreselijk. Zonder dakje is 'ie wel leuk, maar met die 3 en een halve zonnige dag in Nederland, niet de moeite waard denk ik
za 30 maart 2013, 19:13
alpinac1 schreef:Martin, daarom staat een e30 M3 niet op mijn lijstje. Die 4 pitter vind ik niet mooi klinken. En vind ik toch veel zenuwachtiger rijden dan een 6 cilinder. En een Alpina gaat minstens zo hard. Een Ferrari 308 koop je niet meer voor 25k dus ik blijf wel bij BMW.

Eventjes naar Hartge bellen, en vragen of ze dit nog steeds kunnen:
http://www.m5board.com/vbulletin/gtboar ... -auto.htmlIk blijf het ongeleloofelijk vinden dat de M88 gewoon in een e30 past:
za 30 maart 2013, 20:01
alpinac1 schreef:Martin, daarom staat een e30 M3 niet op mijn lijstje. Die 4 pitter vind ik niet mooi klinken. En vind ik toch veel zenuwachtiger rijden dan een 6 cilinder. En een Alpina gaat minstens zo hard. Een Ferrari 308 koop je niet meer voor 25k dus ik blijf wel bij BMW.

ik heb met 4 cylinders ook niet veel (eigenlijk niets

)maar de E30-M3 is wel de enige die ik wil rijden cq er bij zou willen hebben ,maar daarom melde ik er ook bij dat de alpina variant dan ook weer wel de voorkeur zou hebben boven de 4pruttel
Ferrari heb ik nog nooit wat gevonden ,dan rijd nog liever een vette AMG
Laatst bijgewerkt door
MartinE34 op za 30 maart 2013, 20:01, in totaal 1 keer bewerkt.
za 30 maart 2013, 20:01
plak er dan een V8 in met compressor.....(sorry voor de vervuiling van het originele topic)(of was het al vervuild...)
za 30 maart 2013, 21:17
Ehh ja waar ging het ook alweer over
za 30 maart 2013, 21:31
over een natte doos oid
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.