Plaats hier een bericht als je artikelen zoekt
Plaats een reactie

Re: Op zoek weer naar een mooie e23!

vr 19 jul 2013, 10:59

Hey Eric wij zijn hier geheel niet nieuwsgierig na....na ......maar wil je snel duidelijkheid verschaffen hierover :D :D

vr 19 jul 2013, 11:05

ben benieuwd ja..... :Peace: zal wel een helemooie zijn ;)

vr 19 jul 2013, 17:34

Tipje van de sluier en speciaal voor BERT!!! :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding

Haha, ik kon het niet laten Bert! Sorry! :Peace:

Dit keer helaas niet een hele speciale zoals de Highline.

Maar een diamantzwarte 735 waar optisch nog veel werk aan zit. Maar....
Het gaat uiteraard wel een mooie worden! ;)

za 20 jul 2013, 06:55

Tja......als er al zulke achterlichten in zitten belooft dat niet veel goeds voor deze BMW Eric :Peace:
Gek is dat he ik ben al een stuk minder nieuwsgierig geworden.Desalniettemin veel succes met het opknappen van deze e23.
Mocht je nog wat perzische vloermatjes nodig hebben, ik weet wel een adres. :D :D

za 20 jul 2013, 07:51

Tsja, als jij de staat van een auto kan bepalen aan de hand van de achterlichten dan vind ik dat knap ;)

Ook ik kocht mijn auto, toevallig ook een diamantzwarte met rode achterlichten via Ebay afgelopen jaar, ik zie dit niet als een leidraad voor een slechte auto, mijn auto was inmiddels voorzien van nieuwe veerpoten, nieuwe handremkabels, nieuwe draag- en reactiearmen, etc.

Verder is de koets roestvrij, helaas wel wat kleine deukjes, maar gezien de prijs die ik ervoor heb betaald kan ik er mee leven, een bedrag waar je in Nederland nog geen sloper voor kan vinden.

Eric, succes met de auto, maak er iets moois van, in Leons ligt vast wel iets speciaals voor je :wink:

za 20 jul 2013, 07:55

ik vind de rode achterlichten weer een meerwaarde :mrgreen:

en speciaal hoeft een e23 niet te zijn!als je m zelf maar mooi vind,das t beste!
en net dat zoeken wat je nodig hebt,das t leukst,en een auto na jou smaak brengen!!

za 20 jul 2013, 08:17

O Graad gij wijs man :mrgreen: :P

is er al om foto's gevraagd ,wil de nieuwe aanwinst wel eens zien :lol: ;)

za 20 jul 2013, 19:33

iedereen heeft een ''andere''smaak van auto,de ene houd van origineel met weinig kmeters.de ander van bagger autos,de ander weer van NEP alpinas en hartge ect.
iedereen in zn waarde laten,daar gaat t om met de hobby,bmw...mercedes..opel...maakt niet uit :Peace: :Peace:

za 20 jul 2013, 19:53

@ Bert, ik verheugde me al op je reactie! :mrgreen: :Peace: maak je geen zorgen de rest van de auto wordt helemaal strak! En wees blij dat mijne rood zijn, is die van jou weer lekker anders!

@ Martin, je hebt helemaal gelijk! Technische basis is goed en nu kan ik de auto zelf helemaal stylen zoals ik het mooi vind! Jammer dat Leons zover weg is, ik stuur je nog een pb....

@ Graad, met jou ben ik het helemaal eens!! :clap: :Peace: Ik vind die diversiteit bij alle e23's zo mooi, ik denk dat er nergens zoveel verschillen zijn als bij onze auto's. Zoveel verschillende kleuren, velgen, interieurs, uitvoeringen... etc etc. Iedereen rijdt in een auto naar zijn smaak! De 1 heeft een roestbak, de ander in showroomstaat, lekker belangrijk! Dat houdt het interessant. Van de week zag ik een lichtblauwe rijden in Amsterdam, stoffen interieur, prachtige wagen! :Peace:

@ Martin, ik moet echt een x bij je langs rijden, komt er maar niet van!

za 20 jul 2013, 21:37

Eric proficiat met je aankoop en we zullen je vorderingen nauwgezet volgen. Wordt vast weer een topauto net als je vorige.
Gr Bert.

za 20 jul 2013, 21:44

Thanx Bert! De vorige was wel heel bijzonder, ik ga mijn best doen om er in de buurt te komen, deze wordt alleen een andere stijl, wel net zo strak, dat beloof ik! :Peace:

zo 28 jul 2013, 15:36

:clap: Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

di 30 jul 2013, 20:54

Foto's :?: :?: :?:

di 30 jul 2013, 22:25

e23eric schreef:@ Martin, ik moet echt een x bij je langs rijden, komt er maar niet van!

kun je de nieuwe aanwinst bekijken Eric :P

di 30 jul 2013, 23:04

Zodra ik binnenkort wat meer tijd heb ga ik wat mooie foto's schieten en start ik een project topic!
Heb je een nieuwe aanwinst Martin? Een nieuwe auto of een extra vriendin erbij? :mrgreen:

di 30 jul 2013, 23:31

Haha dat laatste was onbespreekbaar :( :P

maar na enkele cabrio's kijken hebben we gekozen voor een audi cabrio en waarschijnelijk 2 maar dat hoor ik morgen

wo 31 jul 2013, 00:06

Wat kinderachtig dat zoiets niet bespreekbaar is he!?
Ok dat doen jullie goed, decadent hoor, maar met dit weer geen overbodige luxe!
Ben benieuwd wat het wordt!

wo 31 jul 2013, 01:19

aangezien mij een E36 te sjonnie is en er te veel verprutst zijn met foute velgen en licht units ,de meeste E36 die aangeboden werden toch ook rot of veroest waren
de vrouw een E30 cabrio niet echt mooi vond is het een Audi geworden ik heb in het verleden al een Coupe gereden met 5pitter een 4pitter weiger ik gewoon om in te rijden en een V6 zint mij niet zo heb dan weer liever een 6 in lijn maar die heeft audi niet dus een lekkere 5pitter maar weer !

aangezien we niet met vacantie kunnen ivm de pup ,hebben we onzelf maar op een cabrio getrakteerd
met de voorwaarde dat de twee E30's er ook uitgaan :(

wo 31 jul 2013, 07:18

Tsja, het leven is soms zwaar met al die keuzes! Maar er komt dan toch wat moois in de plek voor die e30's! Een Audi Cabrio, een e24, een e23....
Niet verkeerd toch!? ;)

wo 31 jul 2013, 07:32

je vergeet nog de E34 Touring als boodschappen autootje,idd het leven is zwaar :P :)

do 01 aug 2013, 00:44

Ik heb medelijden met je Martin.... en.... wat is het geworden?!

do 01 aug 2013, 01:37

vrijdag een cabrio ophalen en volgende week maandag de andere :)

En heb vooral geen medelijden,er gaat wel een E30 M-Tech I uit :( :roll:

do 01 aug 2013, 08:30

Dat laatste is jammer maar die vind vast weer een nieuw goed baasje! Benieuwd naar je nieuwe aanwinsten, 2 cabrio's! Toe maar! ;)

do 01 aug 2013, 10:47

beide E30's gaan de schroot bak in ze zijn volledig gestript ,wel jammer van de M-tech I die was al 26jaar oud ,maar ik kom wel een keer een rijdende tegen :P

de tweede Audi heb ik gekocht puur voor de extra's die erop zitten en die niet op de andere zitten waaronder b.v een wiesmann hard top redelijk zeldzaam ,windvanger,nieuwe type koplampen ,witte knippers voorzijde ,airco, sportuitlaat

do 01 aug 2013, 11:50

Toe maar..... gefeliciteerd! maar eens een rondje mee rijden als ik langs kom! vrouwenmagneet! :Peace:
Plaats een reactie