Je leest wel vaker van een ongeluk met een garage krik en dan denk je hoe kan dat. Ik was ook zo stom.
Gisteren wilde ik de hoes over de auto doen en stond met mijn gezicht naar de auto de hoes over het dak te trekken en liep naar de voorkant van de auto en donderde plotseling in de smeerpunt omdat het rooster er niet op lag.
Ik kwam met mijn zij net onder de ribben op de rand terecht.
Ik ging kapot van de pijn en stond op het punt van kiepen en mijn vrouw heeft meteen 112 gebeld en die kwamen met sirene. Ze hebben meteen infuus aangelegd en morfine gegeven en nog wat andere medicijnen en toe met sirene naar het ziekenhuis in Sittard omdat ze bang waren voor inwendige bloedingen. Daar hebben ze long- en bekkenfotos gemaakt en een echo van de onderbuik.
Dit was allemaal in orde, maar er zat bloed in de urine en toen hebben ze nog een CT scan van de nieren milt en lever gemaakt. Geen afwijkingen gevonden en ik mocht naar huis. Moet wel op controle voor de urine
We waren er om 12.30 u en om 7 uur was ik weer thuis en zit nu onder de pijnstiller.
k heb waanzinnig geluk gehad. Als ik iets gedraaid met mijn rug op die rand was geval dan weet ik het niet.
Zo zie je maar,een ongeluk zit in een klein hoekje en het werk ligt voorlopig even stil

Bovendien dubbel gekloot want ik had een gereviseerde versnellingsbak van iemand gekocht en die ingebouwd, daarvoor moet in de Jag de motor er voor uit.. Als eerste liep de olie er uit, dus simmering en pakking vernieuwd en nu schakelt die niet in zijn 3, dus en kapotte bak. Heb nu mijn oude bak weggebracht voor revisie en ik kan dan alles weer opnieuw doen.
Laatst bijgewerkt door
RobertF op vr 18 apr 2014, 14:07, in totaal 1 keer bewerkt.