Plaats hier een bericht als je artikelen zoekt
Plaats een reactie

Gezocht: onderdelen E23 745i sharknose

wo 23 jul 2014, 12:01

Voordat ik aan de auto begin te werken, waarvan ik tegen die tijd zeker een project aan ga maken, ben ik alvast op zoek naar een aantal onderdelen die ik nodig zal hebben, en die jullie misschien wel beschikbaar hebben ;) :
* Mooie passende (en werkende) autoradio (Becker Mexico zou mooi zijn, maar iets vergelijkbaars mag ook)
* Gereedschapset compleet (de koffer zit er nog in, maar de inhoud is ver te zoeken... helaas :embarassed: )
* De kunststof afdekramen voor de luidsprekers (voorin voor de voorportieren, achterin voor de hoedenplank)
* 4 st. velgen (evt. met banden) liefst type Alpina 14 inch (met zwarte hart; heb ik het reservewiel nog van) of BBS styling 5 (ook 14 inch)
* Tussendemper (die kleine vierkante; is dat de vlammendover?)
* Knipperlichten voor (zit e.o.a. schitterende donkere coating op... :oops: )
* Hemelbekleding (is hier ook ooit iets van donkere bekleding toegepast; soort M-tech/shadowline?)

Verder nog een vraag: in deze E23 is een zwart (volgens mij nep)leren interieur geplaatst, maar de portierpanelen zijn vergeten (weeral: :oops: ). Nu wil ik de panelen verwijderen en zelf opnieuw bekleden. Is deze bekleding nog te krijgen? Of heeft iemand van jullie nog 4 van die panelen liggen?

Met deze spullen zou ik al een eind op gang zijn... Natuurlijk kan ik er even naar komen kijken, wanneer iemand die spullen heeft liggen.

PB-en mag altijd... (graag zelfs :clap: )

Alvast bedankt!!!

Re: Gezocht: onderdelen E23 745i sharknose

wo 23 jul 2014, 14:15

Even ter aanvulling: misschien zeggen jullie: "dan moet je bij die-en-die zijn". Ik ben helaas nog niet zo bekend met de E23, dus stel ik mijn vraag op deze manier. Dat geldt ook voor de mensen die regelmatig posten. Ik zie heel wat namen voorbij komen en daar zitten er vast ook tussen die wel wat onderdelen op voorraad hebben. Die mogen natuurlijk reageren... :D Want, voor de duidelijkheid: mijn vragen zijn wel heel serieus.
Het gaat hier overigens om de Zuid-Franse 745i die eerst bij Jo heeft gestaan en daarna bij Michiel. Een of andere onverlaat (vind ik dan :roll: ) heeft hem slecht zwart gespoten en nu moet die weer terug naar Polaris (de oorspronkelijke kleur). Daarnaast zit er nog wat werk aan... Zoals gezegd: ik plaats de foto's als ik er aan begin; hij staat nu in de opslag bij mijn E12's.
Er zijn er vast onder jullie die deze onderdelen hebben of weten waar ik die kan scoren. Graag ontvang ik daarom reacties.
Nogmaals dank!

wo 23 jul 2014, 15:09

Er staan nog een E23 bij mijn broer die nog uit elkaar gaat en die heeft ook wel de 14 inch alpina velgen liggen.

zie ondersschrift voor website.

wo 23 jul 2014, 22:14

zie mijn linkje, ik sloop een complete 735i
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr

is uitlaat op tweede foto wat je bedoeld?

Einddemper is gereserveerd voor Arnout van het forum hier, alleen die reageer nog niet

groeten loentje

do 24 jul 2014, 09:17

Is deze demper hetzelfde bij een 735 en een 745? En past een type 2 demper op een type 1 uitvoering? Zo ja, dan zou dit hem moeten zijn.
En de overige spullen die ik vroeg, zitten die ook nog aan die 735 die jij aan het slopen bent?

do 24 jul 2014, 10:08

Ik heb de voorste speakerkapjes wel liggen in de kleur donkerbruin.
Komt uit een whalenose maar volgens mij passen die ook in shark... correct me if I'm wrong.

ma 28 jul 2014, 12:40

Beste heren,
Kreeg een tussendemper aangeboden door Loentje, maar dan van een e23 735i van '84. Gaat dat passen op een 745i van '81? Vorm komt redelijk overeen, maar als ik Realoem check, zie ik een ander artikelnummer, namelijk 18121175688 voor de 745i en 18121175686 voor de 735i. Heeft 1 van jullie hier ervaring mee (voordat ik met een demper zit, die om e.o.a. reden niet past)? Graag reactie... waarvoor dank...

ma 28 jul 2014, 12:57

normaal past deze demper op jou wagen ,
maar voor alle zekerheid omdat er zoveel omgewisseld word ,
meet even de doormeter van de ingangpijpen van jou demper... als deze dezelfde doormeter hebben past die :rolleyes:
Laatst bijgewerkt door carina op ma 28 jul 2014, 12:58, in totaal 1 keer bewerkt.

ma 28 jul 2014, 12:58

OK. Dank je!

di 29 jul 2014, 16:42

Ik heb nagenoeg alles voor je liggen, maar ben nog een paar weken met vakantie.
Als je geduld hebt kan je midden augustus komen. Regio utrecht.
Plaats een reactie