Voordat ik aan de auto begin te werken, waarvan ik tegen die tijd zeker een project aan ga maken, ben ik alvast op zoek naar een aantal onderdelen die ik nodig zal hebben, en die jullie misschien wel beschikbaar hebben

:
* Mooie passende (en werkende) autoradio (Becker Mexico zou mooi zijn, maar iets vergelijkbaars mag ook)
* Gereedschapset compleet (de koffer zit er nog in, maar de inhoud is ver te zoeken... helaas

)
* De kunststof afdekramen voor de luidsprekers (voorin voor de voorportieren, achterin voor de hoedenplank)
* 4 st. velgen (evt. met banden) liefst type Alpina 14 inch (met zwarte hart; heb ik het reservewiel nog van) of BBS styling 5 (ook 14 inch)
* Tussendemper (die kleine vierkante; is dat de vlammendover?)
* Knipperlichten voor (zit e.o.a. schitterende donkere coating op...

)
* Hemelbekleding (is hier ook ooit iets van donkere bekleding toegepast; soort M-tech/shadowline?)
Verder nog een vraag: in deze E23 is een zwart (volgens mij nep)leren interieur geplaatst, maar de portierpanelen zijn vergeten (weeral:

). Nu wil ik de panelen verwijderen en zelf opnieuw bekleden. Is deze bekleding nog te krijgen? Of heeft iemand van jullie nog 4 van die panelen liggen?
Met deze spullen zou ik al een eind op gang zijn... Natuurlijk kan ik er even naar komen kijken, wanneer iemand die spullen heeft liggen.
PB-en mag altijd... (graag zelfs

)
Alvast bedankt!!!