De E38 is een top auto, ik rijd er op dit moment ook een: een e38 750i: top onderhouden bij de BMW dealer van de 2e eigenaar gekocht.
De Automaat en Lambda's sonder & ophanging zijn reeds gemaakt < 20k km geleden.
Ik heb er nog MK IV navi, digitale TV & Bluetooth (origineel BMW jaja!) ingezet en hij is weer helemaal bij de tijd!
Maar het zijn OUDE auto's en er zijn altijd wel kleine dingetjes aan:
ophanging/remmen is een drama (nadat ik de remmen en div zaakjes vervangen had) trilt het nog steeds licht.
Het rijdt wel heerlijk, maaaaar dat doet een E60 zeker ook, ik heb erz zelf 2 gehad: 535d/M5.
Ik zou voor een E60 gaan als je echt zoveel km's maakt: het is gewoon een veel modernere auto, voor spotprijzen op dit moment, vergis je echter niet met de lage prijzen voor een E38:
6e eigenaar, geen historie, etc etc . Bij een E38 is de ophaning nog niet tich keer vervangen als bij een e60/e61

Tevens is een E60 zuiniger

Let op de onderhoudshistorie: ik heb al genoeg E60 gezien die met allerlei verschillende onderdelen inelkaar gebouwd waren de laatste tijd ......
Met een E60 6 cylinder kun je met 1 motor & 1 turbo makkelijk 500k km maken, mits er normaal mee gereden is natuurlijk

Met een E60/E61 535d heb je ook kans dat de automaat gereviseerd moet worden, zelfs met maar 150k op de klok! (ik had er bij de 335d/535d beide last van rond de 150k km).
Met de 530d zal je dat niet zo snel gebeuren !
Wil je toch voor een E38 gaan, lees dit:
http://www.bmw7forum.nl/viewtopic.php?f=78&t=842suc6!