Goede dag iedereen
ik heb een bmw e23 gekocht.(733i 2/9/77)met 142000 km op de teller.met blauw interieur
met een 4 handbak.
ik zoek nog een paar motor delen.
de wagen moest ooit gerestaureerd worden maar is in de vergeet hoek geraakt.
de wagen is al deels gedemonteerd.
ik haal hem volgende week naar mij thuis.ik zal dan ook ineens goede fotos posten.
op het eerste zicht mis ik de lucht debiet meter en de luchtfilterbak.
het kan zijn dat er nog in de koffer onderdelen zitten maar dat gaan niet open.
dat zal geopend moeten worden zonder schade(mss langs achter de zetel)
verder zou ik ineens graag raad vragen want ik ken van de oudere m30 motoren niets.
waar moet ik op letten,wat moet ik extra in het oog houden met zo een oude m30b32.
ik was zowiezo van plan de riemen,bougiekabels,filters en olie en gelijk de kleppen te checken.
verder zou ik hem graag ook een beetje kittelen.een goede spagetti erop en mss ook en andere nokkenas.lichtjes
gewoon om de motor net iets meer te geven.
ik zal eerlijk tegen jullie zijn ik heb de wagen gekocht voor onderdelen.
de motor en bak gaat in een e21 315.en het diff gebruik ik in een e31 behuizing voor mijn 8 serie project.
ik heb speciaal gezocht achter een wagen die eigenlijk gedemonteerd moest worden.
want ik haal geen goede bmws uit elkaar.dat is tegen mijn principe.
mvg
Ruben
ik heb een bmw e23 gekocht.(733i 2/9/77)met 142000 km op de teller.met blauw interieur
met een 4 handbak.
ik zoek nog een paar motor delen.
de wagen moest ooit gerestaureerd worden maar is in de vergeet hoek geraakt.
de wagen is al deels gedemonteerd.
ik haal hem volgende week naar mij thuis.ik zal dan ook ineens goede fotos posten.
op het eerste zicht mis ik de lucht debiet meter en de luchtfilterbak.
het kan zijn dat er nog in de koffer onderdelen zitten maar dat gaan niet open.
dat zal geopend moeten worden zonder schade(mss langs achter de zetel)
verder zou ik ineens graag raad vragen want ik ken van de oudere m30 motoren niets.
waar moet ik op letten,wat moet ik extra in het oog houden met zo een oude m30b32.
ik was zowiezo van plan de riemen,bougiekabels,filters en olie en gelijk de kleppen te checken.
verder zou ik hem graag ook een beetje kittelen.een goede spagetti erop en mss ook en andere nokkenas.lichtjes
gewoon om de motor net iets meer te geven.
ik zal eerlijk tegen jullie zijn ik heb de wagen gekocht voor onderdelen.
de motor en bak gaat in een e21 315.en het diff gebruik ik in een e31 behuizing voor mijn 8 serie project.
ik heb speciaal gezocht achter een wagen die eigenlijk gedemonteerd moest worden.
want ik haal geen goede bmws uit elkaar.dat is tegen mijn principe.
mvg
Ruben