Ja ja ben je bezig met en project komt er ineens een echte voorbij. Dacht deel het even met de liefhebbers Wel een rechts gestuurde en 1 van de 213 rechts gestuurde die er nog over zijn van de 400 nog wat. Auto is in bezit van mijn broer en het is een restauratie project. wel is de auto compleet en loopt netjes en nederlands kenteken. Interieur is netjes en compleet met de juiste recaro's Uiteraard is de auto te koop foto's zijn wat crappy, maar zal betere posten als de auto binnen is
Ford Mustang 289Ci coupe 1965 BMW 525 E12 Kashmir metallic 1979
Nee hoor er zijn er 1400 gemaakt dat klopt. Maar hiervan zijn er 900 nogwat links gestuurd gemaakt en 400 nog wat rechts gestuurd. Van de rechts gestuurde zijn er van die 400 nog wat maar 213 over.
Dus zo zit het ongeveer
Hmm enig idee hoelaat de heren allemaal willen komen kijken?
Dit is toch minimaal net zo bijzonder als een Alpina B7 turbo en die zijn al een stuk duurder. Zou dit dan een goede investering zijn? Als die tenminste in goede staat is....
De eerste heeft niet meer het originele tapijt er in liggen en ook de stoelbekleding is niet origineel. De tweede is mooier maar daar zitten op de strepen verkeerd om er op of het zijn de verkeerde.
Deze auto ken ik wel.Ik had hem, ong 3 jaar geleden bijna gekocht van een kennis van mij, die heeft hem ook op kenteken gezet ed. Uiteindelijk is ie dus hier terecht gekomen.