Omdat t alleen vanaf mei tot sept is Ik vind dat persoonlijk veel mooier als een bmw meet Ik vind alkes mooi en waardeer alles. Ik en Klaas waren onder de indruk van een supermooie lancia integrale turbo in showroomstaat! En ook een Spaanse ongerestaureerde e24 stond er,kwijlend auto
mijne stond 1 rij verder dan de jouwe.. graad heb die bronzit ook gezien.. was hele nette e23 ik heb op fasebook gevonden henny is bevriend met mij. kan die doorzenden naar henny of jou zoon stuurt mij vriendschap verzoek via fb. zoek op mijn naam (Gaethofs roger) dan kan je alle fotos zien
Gisteren samen met Oldie en Graad naar de meeting in genk geweest. Is een hele mooie meeting met prachtige auto,s van allerlei merken en daarom vind ik het altijd erg mooi.
De mooiste was voor mij zoals Graad al vertelde de Lancia integrale in een mooie kleur rood en in sublieme staat, zo zie je ze weinig.
Er stond nog een mooie ongerestaureerde e24 in prima staat. De eigenaar vertelde dat hij was afkomstig was uit Spanje.l
Die ziet er inderdaad mooi uit. Ik vind persoonlijk de velgen iets te nieuw voor deze auto een paar BBS RS velgen staan veel mooier op zo,n jaren tachtig BMW. Antenne is denk ik niet de orgineel meer.