Peter E12 525 schreef:Niet vergeten dat je bij LPG volle bak belasting betaald en niet de 120 euro regeling krijgt..
Yes, vandaar dus (kort door de bocht) eentje van 40 jaar of iets ouder. Helaas is dat inderdaad niet anders meer, ik zou er wel weer heel een verhaal over kunnen schrijven over wat ik daar van vind en dat als er al LPG in zit het ook minder zonde is om op LPG te rijden (vooral als je de juiste maatregelen neemt) en het motorblok misschien zelfs wel een langere levensduur heeft met LPG enz. enz., maar ja. Ik weet dat er tegenstanders zijn van LPG, zelf dacht ik zonder echt er over na gedacht te hebben dat het ook iets slechts zou zijn maar volgens mij valt dat reuze mee (zeker met die maatregelen) en als ik zo'n mooie, leuke en fijne auto zou hebben dan wil ik daar wel graag mee gaan rijden en niet telkens laten staan en maar met mijn Fiat Uno gaan rijden bewijze van omdat die wel 1 op 16 loopt op benzine.
Ik rij namelijk stiekem best veel vind ik, ook al valt het eigenlijk best mee, boodschappen ritjes doe ik niet echt aan (is al snel wat verder weg ook als je in zo'n dorp woont) maar wel bijv. vanuit Waalre naar Tilburg omdat mijn vriendin daar woont, dat rij ik vaak, en vaak naar Geldrop aan de kant van Mierlo, maar zeer zeker ook naar willekeurige plekken verderop of gewoon de stad in (wat ook stiekem wel weer een stuk rijden is). Binnenkort hopelijk ook weer naar een werkplaats wanneer ik weer ergens aangenomen ben, zat nu vanwege medische redenen (ben van een operatie nog aan het genezen) thuis maar het gaat gelukkig toch weer erg goed. Maar ach ja, een heel verhaal weer, waar het op neer komt is dat LPG wel erg handig zou zijn eigenlijk en dus het liefst een auto waar al LPG in zit omdat die zowel prijs technisch als vanuit een liefhebber standpunt gezien beter, of minder erg (hoe je het ook maar ziet), zou zijn.
Genoeg over LPG, en ik ben dan ook jong en moet zeer zeker op mijn uitgave letten (wij allemaal, uiteraard, maar bij mij kan het met zo'n 'dikke' bak nogal eens heel snel gaan betekenen dat het helemaal niet meer rijden is i.v.m. een budget waar niet enorm gek mee gedaan hoeft te worden mocht het op raken). Daarom rij ik dan ook dagelijks rond met een Fiat Uno zoals eerder gezegd puur en alleen omdat het relatief gezien bijna niks kost maar dat heb ik al gedaan met het idee het is maar tijdelijk en ik wil eigenlijk iets moois, iets wat ik veel liever heb dan zo'n Fiat Uno hoe erg ik hem ook waardeer momenteel. Ik kwam dan uit bij een BMW zoals hier boven beschreven, het aller mooiste en beste qua wat ik verwacht dat binnen mijn budget zou kunnen vallen al is het dus met werk of al moet ik maar net de juiste zien te vinden op de juiste manier, of zowel dat en met werk. Autorijden is nou eenmaal iets wat ik dan naar mijn idee best veel doe, en ik vertel ook niet graag mijn vriendin bijv. van h