Kom hier nogmaals even op terug met wat nieuwe bevindingen...
Contact staat aan:
- 12v+ op de minpool van de bobine
- 12v+ op de pluspool van de bobine
- 12v+ op de zwarte draad die van de ECU naar de tellerbak gaat
- 12v+ op de zwarte kabel van de ignition control module
- 12v+ op de groene kabels van de ignition control module
Dit alles is gemeten op de massa van de accu.
Zelf een heel weekend alle kabels in orde gemaakt wat leidingen vervangen.
Blok zit inmiddels ook in elkaar en is startklaar gemaakt
Echter nog steeds geen vonk te bekennen....
ECU zou zomaar de boosdoener kunnen zijn ik weet niet of bovenstaande wel in orde is.
Er is een andere ECU onderweg maar voordat ik deze frituur is misschien wat advies op z'n plek.....
Foto van de ignition control module:

Lijkt gaar met die losse kabel maar het is in orde

terminal 31d gaat volgens het schema nergens naartoe.
Groene kabel is heel hij lijkt op de foto kapot
Gr. Kevin.