Beste leden, het is weer even geleden dat ik hier een update heb geplaatst... Door men job en alle organisatie voor onze trouw (VOLGENDE MAAND!!!!!) heb ik amper tijd op men laptop kunnen spenderen... Meestal post ik hier ook vanop men werk, maar het was ontzettend druk de laatste weken waardoor men job natuurlijk wel voorrang krijgt.
Maar nu heb ik eindelijk nog eens een gaatje gevonden (gemaakt) om hier even een update te doen
Ondertussen rijd de e23(benzine problemen zijn opgelost) en heb ik eindelijk (na een jaar) eens kunnen genieten van het rijplezier dat een e23 kan bieden
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb nog nooit zo'n comfort ervaren!!! Zeker niet in een auto van deze leeftijd! Lijkt wel een wolkje van zaligheid waar je inzit
Alles werkt ook gewoon, wat ik niet had verwacht... De verwarming, de ruitenwissers, de sproeier, de automaat... Alles werkt zoals het moet!
Heb wel 7 lampen moeten vervangen en heb de olie van de automaat en het diffiretieel laten vervangen, maar voor de rest blijkt alles aan de ophanging en motor in goede orde te zijn. De auto rijd ook echt kaarsrecht en zonder rare bijgeluiden
Deze week ga ik me bezig houden met de dorpels wat op te knappen en 1 klein gaatje zien dicht te werken in de linker achter wielkast zodat ik (hopelijk) vrijdag ermee naar de keuring kan zodat ik hem eindelijk kan inschrijven!!
Vanaf dat gebeurd is, dan komen er lagere veren onder en krijgt hij een serieuze lak behandeling... Want op 14 mei moet die echt klaar zijn om onze ceremonie wagen te zijn
Kijk er enorm naar uit
Ik zal binnenkort dan ook nog eens foto's posten van hoe de 7 eruit ziet op zen Enkei's en met de verlaging...