Ik denk dat het heel moeilijk is sportstoelen voor een e23 te vinden Van de e28 past ook maar ook moeilijk te vinden Ik zou kijken of de stoelen van een e39 passen of passend te maken zijn. De sportstoelen zitten fantastisch Die zijn redelijk goedkoop en in Groningen zijn diverse BMw sloperijen Ik heb net een stoffen interieur naar het milieupark gebracht was mooi geweest om te passen http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=sit ... acat=23022
Bedankt Robert, Ik wacht het nog even af, de stoelen hoeven toch pas over 2/3 maanden klaar te zijn. In Groningen zit inderdaad Dparts, ( volgens mij zelfs de grootste BMW sloper van Europa) Maar dat van die E39 stoelen is een goed alternatief
BMW E23 728iA Jet Black BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
Mathijs staan niet op de site. De auto waar ze in zitten is nog niet gedemonteert. Dus daarom staan ze er nog niet op. Ik zou zeggen ga er eens langs kan je ze bekijken. Zitten in een Rode E24 die achter het hek staat
Ford Mustang 289Ci coupe 1965 BMW 525 E12 Kashmir metallic 1979
Ben over 2 weken weer thuis, dan kan ik alles even weer op een rijtje zetten en een duidelijk plan maken, wat te doen...mijn E23 zal dan ook gespoten zijn. Wat ik voor een setje stoelen overheb hangt van de staat waar in het verkeerd af, ik weet eigenlijk niet eens wat zoiets moet kosten... 200
BMW E23 728iA Jet Black BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
Ik denk, voor een set dat niet gescheurd is en alleen geverfd moet worden betaal je denk ik toch gauw 700 euro. Ik heb twee keer een nutria buffelleren set verkocht voor 400 euro maar dat is alweer 5 jaar geleden. Die moesten wel geverfd worden omdat ze allemaal uitgebleekt zijn door de zon. Voor sportstoelen betaal je waarschijnlijk zelfs nog meer omdat het gewoon heel zeldzaam is. alternatief........setje uit een e32 en de achterbank pas laten maken Succes