Denny Jacobs, een jonge BMW fan. Woon in Limburg Belgie. Heb zelf een e23 voor project meer veel werk aan ( dus mocht iemand onderdelen of plaatwerk hebben)
Dat had ik al begrepen.....................advies, verkopen in onderdelen en van de winst een betere kopen, restaureren is niet goedkoop het is een grote auto. Deze auto heeft lang stilgestaan en dan heb je ook heel wat technisch te restaureren Wil je hem toch maken maak dan eerst een begroting, verkijk je niet op de hoeveelheid werk. Mijn restauratie heeft 20 jaar geduurd..
Helemaal mee eens RobertF.! Ik ben ook nog steeds bezig met de restauratie en het einde is in zicht maar er blijft altijd iets wat niet naar je zin is. Ik had een begroting van 10 K maar zit daar als ik klaar ben 200% overheen.
BMW E23 728iA Jet Black BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
Ik heb verschillende autos gerestaureerd, Triumpf TR^, MGA, Eend en Jaguar MK2. De laatste kocht ik in 1978 voor 1500 gulden twee stuks, één voor onderdelen erbij. Begon meteen met slopen voor een volledige restauratie, de gaten werden steeds groter, vond steeds meer wat kapot was en vervangen moest worden, Uiteindelijk werd het een volledige restauratie, totale kale carrosserie die 20 jaar geduurd heeft en aan het einde stond de teller in 1998 op 40.000 gulden IK heb hem nog steeds en heb er slechts 12.000 km in 19 jaar mee gereden.
Mijn werkgever heeft ook een stuk of tig van die jags staan. Ik vind dat losse chassis wel gaaf hoor. Ik zal eens wat plaatjes zoeken. Bij ons op de zaak staan er altijd wel een paar.
Mijn werkgever is niet geheel onbemiddeld (..). Ik weet niet precies wat hij allemaal heeft maar een stuk 100klassiekers heeft hij wel. Op de zaak staan wisselend iig 2 e types, 3 xk 150s, paar ferrari's, zeker 5 moderne Porsches, een Renault Alpine, een Maserati Mexico en een RR LSD.
Even een snel een plaatje; Ik zal zo als gezegd eens zoeken naar meer. [rimg]URL=http://s38.photobucket.com/user/323baur/media/WP_20160817_12_47_34_Pro_zpsn4san0mj.jpg.html][/URL]