Hallo heeft er nog iemand een voorruit in de aanbieding liefst een blauwe. in de mijne zit een scheur. Het heeft niet veel haast want het is geen afkeurpunt maar mooi is anders.
Tja, het is het overwegen waard. Het is natuurlijk wel erg fijn om te rijden met een vooruit zonder scheuren krassen en steenslag, zeker in de zomer Maar ik ben er nu nog even te gierig voor
Nou, dat wilde ik dus net gaan vragen hier op het forum.
Ik heb dus een 2e hands ruit gevonden en die moet er nu nog een keer in. Is die chrome strip weer te hergebruiken of moet je daar een nieuwe voor halen?
bij mijn weten gaan de meeste stuk ,john bij mijn achterruit(op de chromestrip)zitten 3krasjes (best wel diep)en daar stoor ik me telkens aan.maar bij carglas bij ons,willen ze er niet aan beginnen
Je schijnt ze er als je het heel voorzichtig doet, met een scroevendraaier uit te kunnen wippen?? ik durfde er me ook nog niet aan te wagen! Het voordeel van een tweedehands is wel dat het dan twee keer kunt proberen
Klopt! mn raam is nog steeds gescheurd Ik had inmiddels wel op een nieuwe gehoopt, vandaar aan de andere kant vallen er elke dag mooie brieven in mn bus waardoor mn kapitaal lekker slinkt nog effe en dan mjoet ik m verkopen met gescheurde vooruit
Als je de voorruit en chromen strip heel wilt houden altijd het raamrubber kapot snijden, deze zijn meestal niet meer te gebruiken omdat ze keihard geworden zijn. Ik zou een nieuw rubber monteren kans op lekken kleiner.