Ik vond het ook een leuke dag. Alleen een beetje jammer dat mijn radiator slang er af sprong Maar we zijn evengoed thuis gekomen met achter ons, Ton en Marc als backup.
Ik heb een stel mooie oldies gezien op deze meeting!! Mooie foto's Rover (mijn 6 heb je er ook mooi opgezet ), vind het ook mooi dat een E23 in de prijzen gevallen is
Op naar de volgende meeting!
Groetjes, Jeroen.
1988 BMW E24 635CSI Shadowline Diamand zwart metallic 2010 Volkswagen Polo BlueMotion Executive Glacier blue metallic 1998 Honda Accord CE-08 sedan JDM H22 rood
BeekMW schreef:Ik heb een stel mooie oldies gezien op deze meeting!! Mooie foto's Rover (mijn 6 heb je er ook mooi opgezet ), vind het ook mooi dat een E23 in de prijzen gevallen is
Op naar de volgende meeting!
Groetjes, Jeroen.
precies. De E23 was ook goed vertegenwoordigd. Ik had alleen de auto van de prijwinnaar niet gezien. Kwam hij later? ook de prijsuitrijking had ik gemist.
He rene was geen probleem om mee terijden ,zal gauw eens bij je hobby hal langs komen biertje drinken heb dan wel je adres nodig. En graad was ook leuk jou te ontmoeten , en de rest ook nartuurlijk hoop mekaar vaker te zien gr marc735i
Was zeker leuk dagje. En Mark,die vader van je mag je vaker mee nemen wat een pracht kerel kan je wel mee lachen Ik had mijn adres gegeven aan je vader. Maar kan niet missen hoor Industrieweg in Andijk. Als het weer een beetje knapper wordt doen we zo ie zo een minimeet in Andijk...........Toch Graad?
Als beginneling was ik om ongeveer 12.00 aanwezig op de meeting met mijn E30 omdat de E23 nog opstal staat. Behalve dat ik geweldige auto's zag miste ik aanknoping punten omdat ik niemand ken. Sommige auto's kende ik van de site, zoals die van graad of Graat <sorry> maar die was plotseling weg toen ik op zoek ging naar hem. Is het een idee om op het papier achter het voorraam mede te vermelden dat de eigenaar lid is van het E23 forum ? dan kan een leek als ik wat gerichter zoeken. Mijn doel was om wat leden te leren kennen, maar misschien heb ik het verkeerd aangepakt, tip ? Wel iemand ontmoet, naam vergeten, met een prachtige 7 in Grijs metallic, zelfde kleur als de mijne. Een voorbeeld hoe mijn E 23 kan worden. maarre......... nog ff te gaan dus. Maar leuk zoals de leden al een filmpje op tube hadden staan; flinke actie ! groet, jan w < janned>
Gaan we ook zeeeeker doen. Denk dat het ook leuk is dat je alleen e23 en mensen van het forum bij elkaar heb. Dan is het ook makkelijker voor sommige mensen om contact te maken met elkaar. Ik kan ook niet iedereen van gezicht, en bij welke auto ze horen. Dus ............bbq........vlees...... en een drankje, en een dag dag uitzoeken ga ik zeker doen. Hier kom ik echt op terug.
Mike schreef:Nee de prijswinnaar was er zelfs eerder als dat jij er was Heb je wel wat aan gemist hoor, fantastisch mooie sharknose.
Ik schaam me diep! ik wil hem heel graag van dichtbij bekijken. Doordat mijn auto op een andere plek stond, was het voor mij iets lastiger om veel bij de e23's te blijben. Wilde toch een oogje in het zeil houden. Hen wel een paar lichte beschadingen opgelopen. Waarschinlijk ritssluiting of i.d.. Ie er waarschijnlijk wel uit t poetsen