Wat de gordels betreft gebruik ik de oude; dit heeft verschillende redenen. Als je de gordels van een E32 wilt gebruiken dan moet je de gordelspanner drastisch verbouwen om hem passend te maken (en veilig). Tevens zit er in de gordelspanner een blokkeersysteem met een stalen kogel die enkel normale werking van de gordel toestaat als deze onder een hoekstaat van 66 graden. En laat de hoek van de achterbank in een E23 dat nu net niet zijn

Ook is het een hoop werk om de gordelsloten afdoende te bevestigen. Dus heb ik de oude gebruikt maar ik heb de bevestiging onder de bank wel omgewisseld zodat de houder van de middelste gordel in de plastic cup kan blijven zitten

De gordelspanner van de E32 heb ik afgeslepen, gordels verwijderd en tegen de achterwand bevestigd. De plastic afdekkappen heb ik terug geplaatst; het lijken nu een soort handels om de bank los te maken

Bijkomend voordeel van de E23 gordels is dat het gat een beetje opvult bovenaan de rugleuning; de rugleuning van de E32 is bovenaan te smal.