De opkomst was een stuk minder dan de jaren ervoor.Ook Edje keek niet zo vrolijk . Zou de resessie ook in de meetings hebben toegeslagen?Benzine prijsen? Vind het toch jammer voor zo,n gast die er toch een hoop tijd en enegie in gestoken heeft. Ben benieuwd of het volgend jaar nog op de agenda staat.
Ik heb juist het idee dat meeting an sich erg populair zijn alleen moet je goed zorgen voor een duidelijk profiel. Ik ga bijvoorbeeld expres niet naar deze meeting omdat ik plastic fantastic niet zo interessant vind, maar juist OEM BMW's. De sharknose meeting zit nu al boven de 50 aanmeldingen... We verwachten echt meer dan 200 auto's en dat met een veel beperktere deelname groep.
Maar dat is het juist. Op 'onze' meeting wil ik juist geen e36 met mega spoilers. En het interesseert me al helemaal dat volgens dezelfde eigenaar hij door de spoiler met zijn 316 nu wel 230km/h haalt.. Ik wil een mooie e3 zien, een csl en ja, ook een hele zwik mooie e23's. En als laatste, maar zeker niet als onbelangrijkste, de eigenaren ontmoeten. Passie delen heet zoiets.