De Hartge plannen... Daarvoor wil ik de koets strak hebben. Dus twee delen nog spuiten en een paar restyle deukjes. Dan zou in principe de stickerset er op kunnen. Vindt de Alpina's ook wel gezellig staan dus weet het nog niet... eerlijk gezegd.
Bloed, zweet en tranen.. maar een stuk dichterbij de eindstreep. Deze optie gelijk maar ingebouwd. Wortelnoot all over the place Zelfs de onderkanten van het dash zijn van buffeleder Wederom erg stoffig, but who cares Ik kan er niet genoeg van krijgen
Waar heb ik me vandaag verder mee bezig gehouden behalve foto's maken
Stuurkolom omgezet ivm slecht funtionerend contactslot. Nadat ik een goed ctcslot had ingebouwd, bleek hij weer niet te willen starten. Nu was ik er klaar mee. Een hoop draden en rode letjes eruit gehaald. Ook twee kastjes er netjes uitgehaald. Nu start hij wanneer ik het wil
Ik had eigenlijk gehoopt dat een echte liefhebber m van me overneemt. Kan ik aan het volgende project beginnen Je hebt gelijk E. Zit inmiddels aardig wat uurtjes en onderdelen in/aan. Zaterdag maar eens een flinke schoonmaak zit aardig wat stof op. Als het droog is gelijk een rondje om...
Ik weet het. De prijzen zijn laag op het moment. Zal ook niet snel een zelfde gaan vinden qua opties en technisch is ook al veel aangedaan. Eerst maar flink van gaan genieten.
Deze moet je niet wegdoen. Ga je nooit meer vinden, zeker niet voor de prijs die jij wilt betalen. Dit soort auto's kunnen maar 1 ding doen: fors stijgen in waarde. Zeker als de huidige wegenbelastingvrij beperking gehandhaaft wordt. Een leukere en betere auto die n
Ik had er een goed bod op maar de bieder krijgt het niet rond. Voor mij en de volgende eigenaar geen enkel probleem. Hij wordt nl. steeds mooier/beter. Plan is om er binnenkort mee naar Italie te rijden.
Vandaag het kofferdeksel gewisseld voor een vers gespoten exemplaar. Enige vervelende is wel dat ik door mijn rug ben gegaan. Zit nu aan die fijne roze pillen. Hopelijk ontspant het geheel een beetje. Gebeurt nooit als je met zware dingen bezig bent, maar zo'n lullig kofferdeksel, verkeerd gedraaid en ... Waardeloos dit.