Vanaf heden kan je ook je Youtube filmpje plaatsen. Je hebt enkel de code van je filmpje nodig (bv "DzVSBFmsADM"), die plaats je tussen de tags (die je neerzet door op de knop "Youtube" te klikken)
CeesBMW schreef:Vanaf heden kan je ook je Youtube filmpje plaatsen. Je hebt enkel de code van je filmpje nodig (bv "DzVSBFmsADM"), die plaats je tussen de tags (die je neerzet door op de knop "Youtube" te klikken)
Zo dus
[You tube] Hier alles na de v= in de URL [/You tube]
(Youtube moet zonder spaties, anders zie je de tekst in het voorbeeld niet)
Laatst bijgewerkt door zerotolerance op do 12 maart 2009, 20:30, in totaal 2 keer bewerkt.
CeesBMW schreef:Vanaf heden kan je ook je Youtube filmpje plaatsen. Je hebt enkel de code van je filmpje nodig (bv "DzVSBFmsADM"), die plaats je tussen de tags (die je neerzet door op de knop "Youtube" te klikken)
Zo dus
ik ben niet blind... hooguit onslim... waar zit die knop "you tube "dan?
t zou wel komen omdat ik een HELMONDER ben,maar ik snap er niets van,voor filmpjes te downloaden!!!!!!!!!!!!!! url/ youtube................HELP!!!!!!!!!!!!!!!!
Stel je zoek op youtube en je ziet een leuk filmpje. Ga bovenin de web browser en kijk wat de link van de website is. Ik zocht naar bmw e23 op youtube en ik zag bovenin de webbrowser de volgende website link: http://www.youtube.com/watch?v=32smN761uDA Nu kopieer je alles achter de v= dat is dus: 32smN761uDA
Vervolgens klik ik bovenin deze post op youtube (net alsof je een afbeelding plaatst)