ik ken wel iemand die heel veel onderdelen heeft van een e3 maar zit hier in wateringen als je zijn telefoonnummer wilt hoor ik het wel. trouwens super mooie auto om te zien.
Ik zou graag zij nummer willen,ik zoek nog wat kleine dingen om de puntjes op de I te zetten. Die groene 3,3li is echt supermooi deze stond in 2008 op de techno classica in Essen. Zo mooi wordt die van mijn niet maar ja je kunt niet alles hebben.
koos schreef:ik ken wel iemand die heel veel onderdelen heeft van een e3 maar zit hier in wateringen als je zijn telefoonnummer wilt hoor ik het wel. trouwens super mooie auto om te zien.
Als het wat beter weer is zal ik eens wat betere fotos maken. Dit is trouwens ook een mooie wagen. Maar jammergenoeg niet van mij,maar wie weet wat niet is kan nog komen.
APK er op en vandaag lekker wezen rijden met de E3. Ik had nog wel wat problemen met de remerij van de week, eerst een remzuiger die vast zat en op de terugweg van de keuring trap ik door de hoofdremcilinder heen maar dat had ik allemaal weer opgelost en vandaag maar is ff een stuk wezen rijden. Heb er een hoop bekijks mee met het oude beestje.
Laatst bijgewerkt door m7pietjem6 op zo 11 sep 2011, 16:45, in totaal 1 keer bewerkt.
Er zit inderdaad veel tijd en bloed zweet en tranen in maar ja dan heb je ook wat. Ik kom tijd te kort met al mijn projecten maar ja dit project is nu afgerond.Verder met het volgende Bedankt voor de goede reacties Dit is de E3 onder de kap.