zo 10 apr 2011, 22:59
ik was n.l. op zoek naar een zwart tapijt + ondertapijt voor mijn 633 csi type 1,******* zou het hebben liggen...welliswaar nog ingebouwd...
na telefonisch contact ,overeen gekomen 100 euro over te maken,zou hij het meteen uitbouwen en opsturen via postpakket ...................... .
om een lang verhaal kort te maken:na 3 weken bellen,voicemail inspreken,sms-en,kreeg ik eindelijk een reactie via sms terug,~~het zou opgestuurd zijn~~
normaal gesproken is het de volgende werkdag binnen maar bij mij niet,ging nog eens 3 werkdagen overheen,maargoed pakket is binnen en ik denk:nu kan ik eindelijk het interieur afbouwen.
weet je wat er in het pakket zat:een groen tapijt van het type 2,beetje vaal bovenop de tunnel,met ondertapijt linksvoor uitgesneden..
ik weer bellen naar hem,maar hij neemt bij mij niet meer op,luistert volgens mij ook geen voicemail af,niet reageren op sms en e-mails....
vandaar de vraag of iemand ervaring heeft met het kopen van onderdelen bij hem die via de post opgestuurd kunnen worden....