Omdat mijn versnellingsbak nu wel heel rot doet synchro's enzo., en omdat het een 4bak is, wil ik nu eindelijk eens een 5bak eronder zetten. Wie heeft voor mij een complete set versnellingsbak + as. De as voor een 5 bak is dacht ik korter.
Voor dit soort prijzen is het garantie tot aan de deur Ben toch niet van plan om zelf te schakelen dus er zijn er nog 2! vooruit en achteruit gaan in elk geval, dat was genoeg om op de trailer en in de garage te komen, stom genoeg heb ik met beiden geen rondje gereden.... verzekering/apk/papieren etc
Sjonge jonge, heb ik die versnellingsbak erin gelepeld, blijkt ie door de lagers heen te zijn.
Als ik de auto in de vrij heb staan maakt ie een schurend geluid. Als ik dan het koppelingspedaal indruk is het geluid weg. Tijdens het rijden heeft ie zo te horen nergens last van.
Als ik het goed heb zou het je druklager van de koppeling kunnen zijn, dit omdat het geluid weg is als je het pedaal intrapt. Dus Koppeling wisselen.( sinds ik ook ooit eens een keertje na een bakwissel de boel stuk had zet ik er meteen een nieuwe set in)_.
Street legal schreef:Als ik het goed heb zou het je druklager van de koppeling kunnen zijn, dit omdat het geluid weg is als je het pedaal intrapt. Dus Koppeling wisselen.( sinds ik ook ooit eens een keertje na een bakwissel de boel stuk had zet ik er meteen een nieuwe set in)_.
Precies ja! "even" druklager wisselen en hij moet goed zijn