Kan iemand me helpen aan nieuwe chrome lijsten voor op de voorbumper? De huidige zijn nogal roestig aan het worden. Zijn deze trouwens redelijk te vervangen?
Ben zeer benieuwd naar wat anderen te zeggen hebben over het hoe te vervangen. Mij lijkt het een drama. En volgens mij alleen nieuw te bestellen bij de dealer.....
Je moet de hele voorbumper demonteren. De chromen delen kosten samen 260 euro Er zullen beslist klemmetjes verroest zijn die je niet los krijgt, dus hou daar rekening mee http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E2 ... per_front/
Ai, zo te horen kan ik beter gaan voor een geheel nieuwe voorbumper? Het is niet zo dat ik er geen tijd in wil investeren. Motorisch is ze al in goede staat is, maar ik moet zowiezo nog aan een nieuw uitlaat systeem. Het zicht wil nu eenmaal ook wat, en daar werk roest nou eenmaal niet aan mee..
Ja ik ben een leek wat autotechniek betreft.. maar ben er nu eenmaal graag mee bezig.
Bumper demonteren is een klusje wat goed te doen is. Zoals Robert al zei bestel gelijk de montageset erbij. Chrromdelen of complete bumpers liggen er genoeg in het Clubhuis in Oldebroek. Wellicht dat Cees ook e.e.a heeft liggen.