Vertel hier wat je allemaal gaat doen, of hebt gedaan, met je e23, het liefste met foto's
ma 30 maart 2009, 19:03
nou robertf,jij stript em zo,dat ie ECHT,MAAR DAN OOK ECHT nooit meer op de weg komt
ma 30 maart 2009, 21:29
Ik weet nu ook waar ze rotten
Op de binnenschermen voorzijde net voor de bevestiging van de motorkapschokbrekers, komt van onder de schermen vandaan door zand ophoping
Als je de spatplaat in het binnenscherm eraf haalt zit er een hoop zand in dus daar rot het maar gek genoeg ook boven in. Advies, dus elk jaar de plaat eraf en schoonmaken
De kriksteunen voor zijn gevoelig voor roest en de onderzijde van de deuren
De bevestingschroef van de achterzijbumper bij de spatbordrand , daar hoopt zich ook zand op en waar de zijbumper aan de achterbumper zit achter het plastik harmonica
Rond de leidingen die de tank in gaan.
Verder is het verbazingwekkend dat de bodem zo gaaf is voor een auto van 25 jaar
Misschien hebben potentiele kopers hier iets aan
di 31 maart 2009, 07:12
Op de bodem zit ook een verschrikkelijke dikke beschermingslaag.
di 31 maart 2009, 20:04
hadden ze dat met de rest ook maar gedaan
di 31 maart 2009, 20:33
Het zijn echt de plaatsen waar het zand blijft zitten en als dat dan nat is dan rot het. Dus die hoeken regelmatig schoonmaken en dan gaat die eeuwig mee. Ook de afwateringkanalen van de parafan, zitten vol met rotzooi, dus uitspoelen en door blazen met lucht.Deuren hetzelfde af en toe de bekleding eraf en van binnen schoonmaken en met was inspuiten. Ik heb vandaag de auto doormidden gezaagd en als je dan ziet hoe de dorpels er mooi uitzien.
wo 01 apr 2009, 19:49
Zo, er is niet veel meer van over, gas geven gaat nog. Sensoren van de ABS op de achteras gingen niet los dus maar laten zit evenals de remmen. Diff wel bewaard
Trouwens, mooie kokers niet?

Klaar voor de sloper die hem ophaalt. Project afgesloten.
wo 01 apr 2009, 19:59
en nu op zoek naar een ander ""project""
wo 01 apr 2009, 21:37
zerotolerance schreef:Dat zou heel mooi zijn!

dit heb ik nog liggen...lag in't koffer van een afbreker, de rest van de trekhaak heb ik dus niet
als je er wat mee kan, 25 eurokes
do 02 apr 2009, 07:34
Misschien iets voor Sjonnie?
Ik heb namelijk al een heel stuk onder de auto voor de afneembare trekhaak.
vr 03 apr 2009, 08:21
Robert, jij maakt er echt hapklare brokken van, voor de oudijzer boer

Dat kost je heel wat flexschijfjes ! Heb je gezien hoe dik het plaatwerk van de stijlen is ? Heb dat zelf ook wel eens doorgeslepen, koste me z'on LP formaat flex per kant;
vr 03 apr 2009, 19:55
nouw,mooie reportage robert!!!!!!!!!!!!!!
e32 is toch wel super mooi hoor
vr 03 apr 2009, 20:05
Mooie foto's. Volgens mij heb je het naar je zin gehad
ook genoeg jags te zien
wo 12 aug 2009, 10:57
graad schreef:ik wil t hout werk wel allemaal,en de voorste armsteunen

dit geld nog steeds robertf,en uiteraard de uitgebreide boordcomputter
pb me je vraagprijs maar
wo 12 aug 2009, 16:28
ik zal volgende week een lijste maken wat ik in de aanbieding heb, zoals buffelleer int. en airco, autm bak, diff, enz