Plaats een reactie

vraagje koplampen??

wo 19 okt 2011, 22:34

ben vandaag bezig om mn koplampen met wiswas op mn turbo te plaatsen...staat weer dikkie dik....
alleen 1 koplamp wat roest...dus wil ik vervangen...maar hoe krijg ik er die uit.....
chrome rand heb ik er vanaf>>>nu de rest nog...paul uit gemert was toevallig bij mij.....
maar zou t kunnen zijn dat ik de plastick draaiknopjes aan de achterzijde(niet de stelstaafjes)

moet draaien en dat ze er dan uit komen?????

grz graad

Re: vraagje koplampen??

wo 19 okt 2011, 23:23

Hoi Graad,

De lamp zit op de staafjes geklikt mbt een pvc klemmetje.
Best wat WD40 in gooien en zo loswriemelen. (Je hoeft dus de staafjes helemaal er niet uit te draaien)

Succes!

Groeten, Fred

do 20 okt 2011, 00:27

thanks fred.......maar ik heb een scharknose....
en ben van gewone koplampen naar wis/was gegaan....en das een hele andere achter plaat.....
heb gewoon t witte draaiknopje aan de achterzijde.....(zelfde soort als waar je afdekplaat mee vast zit in t motor ruimte,om bij de lampen te komen zeg maar)een kwart slag gedraait....en toch de 1 witte staafjes (stelstaafjes) helemaal losgedraait....en t veertje dat er aan zat.....
een kwartiertje verder....en ik heb weer nieuwe kop lampen :clap: :clap:

moet zeggen dat t bij een e23 sharknos makkelijker gaat....van gewoon naar wis/was dan een e24....
want daar voor moet je de 2boutjes loschroeven van de knipper licht houder...en die zitten goed verstopt in t moterruimte tussen voorplaat en voor schermen!!!!
bij een e23 scharknose.....knipperlichtglaasjes eruit...3schroefjes...dan de 2 boutjes en hoppa......
zo weer wat gedaan.......
nu nog de verstralers in mn bumper.......ken mn bumper er ook op....

do 20 okt 2011, 09:57

het beste is de hele koplampunit eraf schroeven dan kun je er makkelijker bij
Ik heb nog een nieuwe koplamp voor een serie 1 zie MP

do 20 okt 2011, 12:04

ik had er 2 robertf....en heb ze er inderdaad helemaal afgeschroeft...
en heb ze over gezet...grz graad
Plaats een reactie