wat in the hell is dit ??? vraagt hij hier echt 9250,- voor ??? HAHAHAHAHA dat bod van 50 euri..is van een kenner LOL BAHBAH wat een bak, deze moet rechtstreeks de shredder in !!
Je nieren zitten dichter bij je hart, dan je ster....
Sjonnie en Anita kunnen trots zijn op hun restauratie. ik hoop dat Sjakie en Moniek 'm willen kopen want ik ben wel benieuwd naar het volgende restauratieproject. Misschien wel zo'n schoon exemplaar??
Dit zijn in mijn ogen geen liefhebbers van deze soort auto's cq oldtimers zulke auto's laat je zo (origneel) of mooi mogelijk ,dit is puur auto verkrachting
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Jongen met de 5 serie is weleens langs geweest (zonder zijn auto) toen hij vertelde dat dat ding van hem was kon ik niet anders dan hem vierkant uitlachen. Nouja eigenlijk gewoon verteld wat een hok ik het vond en waar zn verstand zat. Bij de uitleg was hij enthousiast, toen ik mn woordje had gedaan niet meer zo hahaha
Die prijzen... ze denken werkenlijk allebij geweldige auto's te hebben. Ben benieuwd watvoor fout type 1 van de hokken koopt