Zoals enkele weten heb ik een Opal groene 732iA 2e type gekocht met een
kleine voorschade.
Heb er inmiddels een andere voorbumper, voorfront, koplampunits, motorkap,zijscherm, blowermotor op gezet.
remmen voelde wat onzeker aan, dus ook de rembol vervangen. Dat testen met een ijzerdraadje is echt een super test, bij de oude
gaat het draadje er dus volledig in
De auto dook ook scheef naar voren bij rem erop in zijn Drive, bleek dat de remklauw achter gewoon los op de ophanging lag, daar
was de vorige er mee opgehouden denk ik....
Vacuumslangen en luchtslangen vervangen, hier en daar zat een scheurtje
bougies vervangen, kabels zien er nog goed uit.
Wielkasten in de tencocoat gezet, originele velgen met goede banden gemonteerd, remblokken vernieuwd.
2 draagarmen vervangen.
bestuurdersstoel onderstel was afgebroken, dus moet nog even gelast worden.
Morgen naar de keuring is het plan!
Maar ook nog 2 kleine probleempjes.....
Contact aan, acculampje brandt, eenmaal gestart, acculampje brandt nog steeds en gaat pas uit als je even
een paar x flink gas geeft....????? spanningsregelaar is al vernieuwd........ dynamo niet fris meer??????
Ze heeft een zeeer moeilijke koude start, soms pas aan slaan na 15 secondes. vonken doet ze goed vanaf het
begin, brandstofdruk is 2.5 bar op de injectorrail en ze start altijd op benzine alvorens zelf over te schakelen naar lpg.
verdeelkap en rotor heb ik nog niet bekeken, maar wie heeft er een idee?
Groeten Erik
kleine voorschade.
Heb er inmiddels een andere voorbumper, voorfront, koplampunits, motorkap,zijscherm, blowermotor op gezet.
remmen voelde wat onzeker aan, dus ook de rembol vervangen. Dat testen met een ijzerdraadje is echt een super test, bij de oude
gaat het draadje er dus volledig in

De auto dook ook scheef naar voren bij rem erop in zijn Drive, bleek dat de remklauw achter gewoon los op de ophanging lag, daar
was de vorige er mee opgehouden denk ik....
Vacuumslangen en luchtslangen vervangen, hier en daar zat een scheurtje
bougies vervangen, kabels zien er nog goed uit.
Wielkasten in de tencocoat gezet, originele velgen met goede banden gemonteerd, remblokken vernieuwd.
2 draagarmen vervangen.
bestuurdersstoel onderstel was afgebroken, dus moet nog even gelast worden.
Morgen naar de keuring is het plan!
Maar ook nog 2 kleine probleempjes.....
Contact aan, acculampje brandt, eenmaal gestart, acculampje brandt nog steeds en gaat pas uit als je even
een paar x flink gas geeft....????? spanningsregelaar is al vernieuwd........ dynamo niet fris meer??????
Ze heeft een zeeer moeilijke koude start, soms pas aan slaan na 15 secondes. vonken doet ze goed vanaf het
begin, brandstofdruk is 2.5 bar op de injectorrail en ze start altijd op benzine alvorens zelf over te schakelen naar lpg.
verdeelkap en rotor heb ik nog niet bekeken, maar wie heeft er een idee?
Groeten Erik