Na lang wikken en wegen en een nieuwe ontdekking aan mijn BMW qua laswerk ben ik tot de conclusie gekomen dat ook ik een project BMW heb, ( niet negatief bedoeld uiteraard )
Gisteravond de bekleding weggehaald aan de passagierskant, en kwam tot de conclusie na wat vochtige matten weggehaald te hebben dat ik vanuit mijn auto het profiel van mijn rechtervoorband kan meten

profiel meters in de aanslag
Kan iemand mij vertellen of ik dat van binnenuit of van buitenuit moet dichtlassen?
Aangezien ik aan mijzelf heb gezworen ( zelfvertrouwen isseu) alles zelf aan deze auto te doen en ooit in een grijs verleden de opleiding LTS Metaal en MTS werktuigbouwkunde heb gedaan, is lassen geen onbekende bezigheid, lassen aan een auto is een tweede uiteraard, dus alle tips zijn welkom.
Een kleine opsomming van de laswerkzaamheden:
Linker en rechter voorscherm ( rechts is minder dan links )

Dorpels voor links en rechts

Links Achter bij de achterruit, ( bekend plekje bij oldtimers)

En achter aan allebij de wielkasten moet aan de randen ook het e.e.a gebeuren.

Tevens zal ik tijdens het strippen en het werken alles nauwlettend in de gaten houden of er niet nog ergens een roestplek behandeld moet worden. Eerst maar een naar onze vrienden van Rustbuster in Veenendaal voor een lasapparaat. Of heeft iemand andere apparaten gezien die ook goed zijn?
Andere dingen die ik zal vermelden hier in mij project gedeelte

zijn:
- Vervangen van de kachelmotor
- vervangen van het interieur.
- vervangen van een slot
- het inbouwen van een geluidsinstallatie voor het luisteren naar de

Prodigy
- Vervangen van hoofd en hulp koppeling cilinder.
Nogmaals, heeft iemand eerder met dit bijltje gehakt, en kan mij tips geven graaaggg.
Voor de rest probeer ik hier ook andere mee van dienst te zijn die zelf ook aan de gang willen.