Gisteren m'n set wezen halen in Uithoorn,ff een ritje van drie en half uur op en neer.Bleek een demontage bedrijf te zijn van Poolse mensen,hartstikke vriendelijk.Ik heb gekeken of alles compleet en heel was,en zelfs alle speakers en luxe binnenverlichting zit er nog in.Werkelijk perfecte set,incl.bekleding raamstijlen,lederen zonnekleppen en zwarte hemel.Alles werdt in hoog tempo voor me in de wagen geladen,en ik weer blij naar huis.Maar thuis tijdens het uitladen bleek dat ik verder had moeten kijken als m'n neus lang is

.Ik vond de stoelen wel heel erg zwaar,en ik kwam erachter dat het een elektrische set is.Die van mij is manueel bediend,dus dan heb je een probleempje.Normaal gesproken gaan dergelijke sets voor zo'n 1200,= van de hand,dus ik dacht nog heel blij dat dit ook wel aan te passen zou zijn.Tot dat ik zag dat het een Engelse set was,dus alles aan de verkeerde kant

.Ik heb geen idee of hier een oplossing voor te bedenken is,dus als er hier mensen zijn die een tip hebben dan hoor ik het graag.Anders ben ik bang dat ik er weer vanaf moet zien te komen,en dat zal niet meevallen denk ik.