Leuk en heel informatief filmpje,doet zeker terugdenken aan de jaren tachtig. Denk toch ook dat het voor veel liefhebbers tegenwoordig nog hetzelfde geld,dus flink oefenen ,dat je over 25 jaar nog net zo fit bent als je e23.
Super filmpje, leerzaam ook dat je toch alle moderne snufjes op je oude auto hebt.
Aan het einde van het filmpje kom je op een verzamelpagina waar nog veel meer filmpjes staan, met ook enkele NL inzendingen (ik zag oa de gele banaan voorbij komen)
oldie schreef:Leuk en heel informatief filmpje,doet zeker terugdenken aan de jaren tachtig. Denk toch ook dat het voor veel liefhebbers tegenwoordig nog hetzelfde geld,dus flink oefenen ,dat je over 25 jaar nog net zo fit bent als je e23.
Daar is wel een oplossing voor ,een 25jaar jongere vrouw aan de haak slaan
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
je conditie op peil houden is het belangrijkste ,en hoe die 20 jaar jongere eruitziet ook niet onbelangrijk ,daar heb je geen blauwe/smurfen pil voor nodig
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Jonge vrouw is natuurlijk geen garantie voor een goeie conditie,die van mij is 12 jaar jonger .Maar als ik er nog 's goed over nadenk,weet ik gelijk waar die slechte rug vandaan komt (voor de duidelijkheid,zonder blauwe pillen he mannen)
Ja Ja die dat zeggen Toen ik pas getrouwd was zette ik elke keer een kruisje op het behang ,ben nu bijna 40 jaar verder ,kom niet meer op de helft als ik terug tel.
Heb wel 5 keer behangen ondertussen. Hoe ouder hoe gekker??? waar ging dit topic eigenlijk over.