Plaats hier een bericht als je artikelen zoekt
Plaats een reactie

Kachelafsluiter 728i

ma 25 jun 2012, 20:58

In Soest kwam aan het licht dat mijn kachelafsluiter (kachelkraan?) het aan het begeven is wat resulteert in af en toe een druppeltje koelvloeistof lekkage.
Uiteraard wil ik dit (laten) vervangen, echter kan ik het niet vinden op een onderdelen site als bmwfans.info Weet iemand (Cees? ;) ) wat ik precies bedoel en heeft iemand zoiets te koop?

Daarnaast vraag ik me af of men nog ervaringen heeft met een LPG inbouwer in of in de buurt van Zuid Holland. Ik ben uiteraard al op de hoogte van lpgshop echter is dat dik 100km rijden vanaf mijn woonplaats ;)

Re: Kachelafsluiter 728i

ma 25 jun 2012, 21:48

Kachelkraan zou ik nieuw bestellen bij de dealer. Was niet zo duur!

ma 25 jun 2012, 21:55

nr.8
http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E2 ... m_control/

ma 25 jun 2012, 21:56

Liggen er in rijen van 10 in OB.
Als je lekkere koeken meeneemt zijn ze spontaan de dagaanbieding.

ma 25 jun 2012, 22:09

Thanks heren voor de info!

@ baur323: top, ik hou het in het achterhoofd!

di 26 jun 2012, 13:05

stako http://www.lpgonderdelenshop.nl
kan je zelf nog inbouwen als je wilt met beschrijving

di 26 jun 2012, 18:31

haagie2 schreef:stako http://www.lpgonderdelenshop.nl
kan je zelf nog inbouwen als je wilt met beschrijving

Was dit voor dit topic bedoeld? Zo ja wat bedoel je dan precies? ;)

di 26 jun 2012, 18:35

Frank7 schreef:Daarnaast vraag ik me af of men nog ervaringen heeft met een LPG inbouwer in of in de buurt van Zuid Holland. Ik ben uiteraard al op de hoogte van lpgshop echter is dat dik 100km rijden vanaf mijn woonplaats ;)

Denk dat Haagie bovenstaand bedoelt .

di 26 jun 2012, 18:38

Michiel schreef:
Frank7 schreef:Daarnaast vraag ik me af of men nog ervaringen heeft met een LPG inbouwer in of in de buurt van Zuid Holland. Ik ben uiteraard al op de hoogte van lpgshop echter is dat dik 100km rijden vanaf mijn woonplaats ;)

Denk dat Haagie bovenstaand bedoelt .

I see, maar dat is zelfinbouw en dat lijkt me in mijn geval niet verstandig :)

di 26 jun 2012, 18:42

Ik zou voor een verschil van

di 26 jun 2012, 19:16

@frank
hij bouwd het ook in hoor en je kan bij hem ook laten keuren dus RDW is niet nodig hij mag ook keuren
en als je het keurt bij de RDW loop je niet een halve dag daar maar ongeveer met wacht tijd (als je vroeg ben) 2 uur.
ja als je blijft plakken (klets kutte) dan ben je inderdaad een halve dag kwijt :lipssealed:

en is het werk niet zelf inbouw wordt goed beschreven in de uitleg die je dan mee krijgt van willem (lpgonderenshop)
zelf 2x ingebouwd zo`n gasinstalasie en gewoon goed gekeurd bij de RDW

maar mocht je het niet zelf willen inbouwen dan kan je hem ook laten inbouwen en keurt ie hem ook gelijk

di 26 jun 2012, 19:25

Reistijd komt zeker niet in jouw woordenboek voor Haagie.
Maar goed, ik zou zelf voor

di 26 jun 2012, 19:37

lelystad zit geen RDW zeker , ligt bij je om de hoek Michiel
Als je iets wilt voor je HOBBY of daily driver heb je dat er soms voor over (zeker voor een grote aankoop) en sturen het ook wel op hoor is geen probleem ;)
en je kan niet in iedereen`s beurs kijken wel

en ja zelf inbouw geen garante klopt en als je laat inbouwen wel

nee reistijd staat niet in me woordenboek als ik iets wil kom het wel halen licht eraan wat ik moet( ......) slik dit gdeelte maar in

di 26 jun 2012, 19:43

Jazeker is er in Lelystad een RDW maar dat is het testcircuit dus zullen ze raar staan kijken als je komt vragen of je even naar je nieuw ingebouwde LPG systeem willen kijken :mrgreen: .
Idd, ik kan niet bij iedereen in de beurs kijken, wil ik ook helemaal niet.
Voor de hobby mag je wat over hebben, helemaal mee eens.
Daarentegen gun ik iemand ook zijn boterham en als ie daar ook nog eens goed in is betaal ik met een grote glimlach zijn arbeid.

di 26 jun 2012, 21:03

Zelf inbouwen is geen optie. Geen tijd en geen zin in (afgezien van het feit dat er mensen zijn die dat beter en sneller kunnen dan ik ;) ).
Belangrijkste is nu de kachelafsluiter, want die kan ik wel zelf :)
Plaats een reactie