Mooie foto's, mooie auto's. Ik ben persoonlijk toch wel weg van die eerste, die E32 735. Ik ben zelf met de mijne bezig, is bijna klaar, en ga er zaterdag mn Alpina's onder leggen en zal dan ook wat foto's maken. En wat heb je voor problemen met die rode E32? groeten dennis
denoBMW schreef:Mooie foto's, mooie auto's. Ik ben persoonlijk toch wel weg van die eerste, die E32 735. Ik ben zelf met de mijne bezig, is bijna klaar, en ga er zaterdag mn Alpina's onder leggen en zal dan ook wat foto's maken. En wat heb je voor problemen met die rode E32? groeten dennis
Ben benieuwd naar de foto's.
De 750 heeft een gaspendaalprobleem, schiet in de noodloop steeds.....
denoBMW schreef:Mooie foto's, mooie auto's. Ik ben persoonlijk toch wel weg van die eerste, die E32 735. Ik ben zelf met de mijne bezig, is bijna klaar, en ga er zaterdag mn Alpina's onder leggen en zal dan ook wat foto's maken. En wat heb je voor problemen met die rode E32? groeten dennis
Ben benieuwd naar de foto's.
De 750 heeft een gaspendaalprobleem, schiet in de noodloop steeds.....
Al uitlaten lezen ?of stel ik nu een domme vraag
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
geeft hij de storing wel aan storing in de gasklephuis of de aansturing ,zoals bij ABS bv de klep/ventiel of relay stuk is? ooit eens gehad dat als het EML lampje stuk is in de teller bak hij ook EML storing heeft en in noodloop springt
iig suc6 met het opsporen v/d storing
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT