Plaats hier een bericht als je artikelen zoekt
Plaats een reactie

Neusstuk, grille

wo 18 apr 2012, 22:00

Hallo,

Ik had deze post al eerder geplaatst, echter ben ik toen wegens drukte niet in staat geweest om hiermee door te pakken. Nu heb ik weer volop tijd en ben ik op zoek naar:

-middenste grille (nieren)
-neusstuk (waar het logo in zit)
-"rekje" waar de middengrille en het neusstuk aan gemonteerd zitten

Alles voor een 732i uit 1984 (kleur is dolpin-grau als dat toevallig mocht uitkomen?)

Ik zat dit voorjaar even niet op te letten bij het aanremmen naar een stoplicht, had de schade een beetje teruggedeukt omdat ik er eigenlijk geen tijd voor had (huis verbouwen) maar na wat laswerkzaamheden aan de wielkasten en met een spuitbeurt in het vooruitzicht zoek ik nu dus bovenstaande om in een keer de 7 weer strak te maken.

Voorkeur heeft de regio tilburg t/m helmond (ik rij van tilburg via eindhoven naar helmond voor t werk).

mvg,

Floris Beerens
Laatst bijgewerkt door fcbeerens op ma 15 okt 2012, 11:54, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: voorbumper, neusstuk, grille

wo 18 apr 2012, 22:41

Denk dat Paul wel wat voor je heeft.

do 19 apr 2012, 12:18

Op de bumper na heb ik de rest hier wel. PB maar als je interesse hebt! :)

do 19 apr 2012, 12:19

Was jouw sloper niet een Sharknose ? Die heeft een ander front.

do 19 apr 2012, 12:23

Oh nee, ik zie het al op je avatar, tis toch een Whalenose.

do 19 apr 2012, 16:15

PB verstuurd!

do 19 apr 2012, 17:12

Ik heb je gevraagde delen in kleur liggen. (Vers gespoten)
Pb maar, indien interesse, voor meer info.

do 19 apr 2012, 21:40

michiel, pb verstuurd!

vr 20 apr 2012, 12:13

Cees het is idd een whalenose uit 1984. Op de bumper na ;) is zga alles beschikbaar!

Re: Neusstuk, grille

ma 15 okt 2012, 11:57

Ik had deze post al eerder geplaatst, echter ben ik toen wegens drukte niet in staat geweest om hiermee door te pakken. Nu heb ik weer volop tijd en ben ik op zoek naar:

-middenste grille (nieren)
-neusstuk (waar het logo in zit)
-"rekje" waar de middengrille en het neusstuk aan gemonteerd zitten

Alles voor een 732i uit 1984 (kleur is dolpin-grau als dat toevallig mocht uitkomen?)

Ik zat dit voorjaar even niet op te letten bij het aanremmen naar een stoplicht, had de schade een beetje teruggedeukt omdat ik er eigenlijk geen tijd voor had (huis verbouwen) maar na wat laswerkzaamheden aan de wielkasten en met een spuitbeurt in het vooruitzicht zoek ik nu dus bovenstaande om in een keer de 7 weer strak te maken.

Voorkeur heeft de regio tilburg t/m helmond (ik rij van tilburg via eindhoven naar helmond voor t werk).

mvg,

Floris Beerens

ma 15 okt 2012, 16:45

pbtjuh.

ma 15 okt 2012, 18:12

woon jij op die route ite :mrgreen: heb je btw nog gekeken na da glazen schuifdak...de afdekking...wat voor kleur :?:

ma 15 okt 2012, 18:52

Ik woon in Houten..dus das al een stuk makkelijker :)
Bel me zaterdag even voor het dak, dan kan ik het niet vergeten..
Ik zal je dan plaatjes mailen.
Plaats een reactie