Ben ik het mee eens, wij hebben thuis een e39 528i automaat, als je dan ff wilt inhalen op de snelweg, en je geeft gas, gebeurd er niks, pas als je volgas geeft, en de automaat terugschakelt, is er vaag iets van versnelling te merken, maar het is voornamelijk de toerenteller die iets omhoog gaat, en de vebruiksmeter die naar het eind schiet, dan dat de auto vooruitgaat, doe mij maar een handbak.
tja het is een vast gegeven dat een HB sneller is dan een AB en harder loopt iets hoger verbruik hebben zie specs. ,maar naarmate de auto's nieuwer worden word het verschil wel steeds kleiner
ik heb niet zo veel met een AB in kleine auto's tot een 5serie ,ik heb ook nog nooit een HB stuk gehad ,maar wat je voor problemen en storingen je met een AB kan krijgen en dan de reparaties
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT