Ik zoek nog een leren achterbank voor mijn E12, voorstoelen heb ik inmiddels. Kleur en staat maakt niet zoveel uit, voorstoelen moeten ook nog geverfd worden.Heb al een rondje gebeld, tot nu toe geen resultaat ....Iemand nog iets liggen of tips?
@Peter, jawel, maar dat is nogal een prijzige kwestie . @Graad; e28 past wel maar is toch behoorlijk anders qua vorm? En E3? Zijn die exact hetzelfde dan?
Ik vind het een superkleur dat cognac en ook orgineel in deze BMW. Maar als je zwarte handvaten hebt dan zou ik voor zwart leer gaan Eric, want als je de hangrepen een andere kleur verft dat slijt dat wel op den duur van het vastpakken en dichtgooien van de deuren en dat ziet er dan niet mooi uit. Of je moet een paar handgrepen in de juiste kleur weten te vinden.
Zit er verschil in interieurs piet? Van de e3? Bij qwa kopsteunen? Want de 1e type e12 had t zelfde als die van jou,met die grote kopsteunen! Mijne had gewoon losse kopsteunen met de oortjes eraan
Ja die kopsteunen zijn veranderd in 1975/76 en de bekleding van de E3 is volgens mij ook anders want bij mijn BMW lopen de banen in het leer helemaal door en bij de E12 bekleding zit er een glad stuk aan het eind.