Ja ja,een zeer mooie e28 Diamantzwart,2 e eigenaar,heeft m al 23 jaar zei die Flink gebuurt met de goede man,maar hij kon er nog geen afstand van doen Door al t lullen vergeten foto's te maken
Is dit bij tankstation Haan in Almere, Graad? Het lijkt er wel op. Dan zou je ook mijn E28 Silbergrau er tegen kunnen komen; daar rijdt even mijn zoon momenteel in. Groetn, Danny
Ja Cees, dat is mijn auto, HY-63-FS. En inderdaad polaris. Kon net even niet op de kleurnaam komen. Auto('82) is al sinds 1989 in mijn/ons bezit. Km-stand 570.000. Groeten, Danny
Huhu, ik mis m'n oude 5!!!! Maar zoonlief rijdt er ook graag in; ik hoef dus niet zo'n haast te maken om z'n 316('94) te onderhouden. Zoon woont ten westen van de Noorder Plassen.
Ik moet bekennen,dat de fijnste BMW die ik ooit gehad hebt,mijn e12 uit 1972 was,ook nog een 4 cil...kan geen 1 e23 tegenop! E28 vind ik ook een supermooi model.
dat kan! maar ik vind ze betreft uiterlijk veel op elkaar lijken ,en om daar dan twee van op de oprit tehebben dan kies ik voor de grootste en de wat luxere versie
betreft 4-cilinder weiger ik mee terijden zowel in een E21 E28 E30 en E34 ,E30 als evt als hoge uitzondering een M3
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT