idd Graad
mijn pakken ze de hobby niet af voor dat tientje p/m ook niet als het 50 tientjes was geweest! en of het nu een V6 of een V8 betreft met de echte en mooie oldtimers word maar weinig mee gereden dus is het verbruik iets minder van belang dan dat er dagelijks mee word gereden .
en nee ik heb geen geld boom in de tuin ,maar wij gokken /roken en drinken niet en hangen niet onzinnig in kroegen oid ,hebben geen kids ik spendeer dat/het geld dan liever om de oldtimers in nieuw staat tehouden/en tebrengen .
dat dit eraan zat tekomen kon men ook wel bedenken !ik zei het 8 jaar geleden al dat voor weinig geld autorijden nog wel eens snel afgelopen zou kunnen zijn en terecht ! ,degene die nu het hardste loopt te miaauwen zijn een groot deel belasting vrije rijders bij .
mijn buurman dacht ook ik koop een kleine zuinige auto en hoef nooit geen MRB meer te betalen ,yeh richt wat ik al vertelde tegen hem toen hij hem kocht

en het niet helemaal terechte zielige gedoe v/d handelaren

,dit zijn wel degene die de prijzen in NL over de top gedreven hebben en het ook voor de oldtimer liefhebbers bijna onmogelijk maakte om een nette aanteschaffen en ze hebben er ook zat aan verdiend .