Het is nu za 19 jul 2025, 14:40

Laswerk achterkant e23

Plaats hier een bericht als je artikelen zoekt
  • Auteur
  • Bericht

Levi728i

Die hard

Laswerk achterkant e23

Berichtdi 06 mei 2014, 17:11

Hoi

Mijn burgund-rode e23, heeft in het koffergootje een paar doorgeroeste gaten, waardoor het binnen regent in de kofferbak.
Ook door lekke achterlicht rubbers, heeft het plaatwerk onderaan de achterlichten grote roestblazen, en waarschijnlijk ook doorgeroest.

Is er hier op het forum iemand die handig is in plaatwerk lassen, en die mooi gelijk kan lassen met het plaatwerk, zodat het mooi effen is? Dan kan ik de gelaste delen laten overspuiten zonder dat ik me moet ergeren aan slecht laswerk. Wat ik wel eens gehad heb als ervaring...
Heb ooit eens de dorpels van een oude nissan laten lassen... ik kwam de wagen terug halen, en bleek dat ie gewoon een stuk ijzer over het roestgat had gelast. Hij had zelfs niet gewerkt met een doorlopende las maar met puntjes... waardoor al het water dorsijpelde in de dorpel natuurlijk... en die durfde dan nog 40EUR per uur vragen :shock:

Dus zoek ik iemand die mooi kan lassen, dat het mooi met het plaatwerk gelijk is achteraf.
Ik wil de klus geklaard hebben tegen de zomer, tegen augustus aan.

Alvast bedankt ! :Peace:
Laatst bijgewerkt door Levi728i op di 06 mei 2014, 17:14, in totaal 1 keer bewerkt.

graad

Professional Platina

Re: Laswerk achterkant e23

Berichtdi 06 mei 2014, 17:13

Nieuwe achterlicht rubbers heb ik liggen ;)
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28

Keer terug naar Gevraagd